Reklama

Jupik Team kontra Klony - promocja jakiej jeszcze nie było

 HOOP POLSKA
Od 27 kwietnia Jupik rusza z promocją Jupik Team kontra Klony, a tydzień później rozpoczyna się wspierająca ją, silna kampania TV.


Wielka promocja, którą od kwietnia objęte są napoje Jupik jest związana bezpośrednio z internetową grą Jupik Team kontra Klony i ma unikalny, nie stosowany do tej pory mechanizm.



Nowa, pięciopoziomowa gra, umieszczona będzie na stronie www.jupik.com i na dziecięcych portalach z grami. Jej bohaterami są postaci z JUPIK TEAM, które walczą z  Armią Klonów stworzoną przez złego DOKTORA MISTA. Tylko Jupik Team, z pomocą gracza, który użyje specjalnych  dekoderów, może pokonać wszystkie klony i uratować Świat .
Dekodery znajdują się pod etykietami promocyjnych napojów Jupik.  Można je kolekcjonować, wymieniać się nimi, ale przede wszystkim służą do przechodzenia kolejnych poziomów gry w Internecie. By przejść do kolejnego poziomu gry dekoder należy przyłożyć do ekranu komputera i poczekać aż zadrukowane termoczułą farba pola dekodera ujawnią specjalny kod, który służy do neutralizacji Klona.  Każdy gracz loguje się, a jego wynik zapisywany jest w specjalnym rankingu na stronie. Wygrywają ci, którym uda się przejść grę z największą ilością punktów.

Nagrodami dla najlepszych graczy są laptopy oraz atrakcyjne akcesoria komputerowe. Gra przeznaczona jest dla dzieci 7-14 lat, znajdują się w niej dodatkowe mini gry logiczne i zręcznościowe, pozwalające na zdobywanie dodatkowych punktów.

Jupik to produkt innowacyjny, szukający najnowszych, atrakcyjnych dla dzieci  rozwiązań, nie tylko jeśli chodzi o sam produkt, ale również o sposoby jego promocji. Nie chcieliśmy powielać pomysłu z nadrukowanymi na opakowaniach kodami, dlatego zdecydowaliśmy się dołączać do Jupików atrakcyjne dekodery. Dają one możliwość świetnej zabawy, łączą świat realny z wirtualnym, a jednocześnie pozwalają wygrać fantastyczne nagrody – mówi Ewa Pachorenko, Brand Manager marki Jupik.

Nowa promocja Jupika potrwa 9 tygodni, od 27 kwietnia do 26 czerwca.
Kampania wspierająca promocję rozpocznie się 4 maja i będzie trwała 6 tygodni w stacjach telewizyjnych (stacje TVP, TVN, Polsat oraz stacje dziecięce) i 4 tygodnie w Internecie (portale z grami dla dzieci) . Zaplanowane jest również wsparcie w szkołach podstawowych oraz reklama w prasie branżowej.

Za produkcję spotu odpowiada agencja Pnd Futura, za kreacje gry oraz obsługę w Internecie agencja OS3. Ze strony klienta Ewa Pachorenko, Brand Manager marki Jupik i Izabela Głodek, Group Brand Manager.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top