Reklama

Cerrad i La Mania Home z premierą filmu promocyjnego podczas Targów Cersaie w Bolonii



Włochy od lat kojarzą się ze sztuką, najlepszym designem, rzemiosłem i miejscem, do którego ściągają artyści, producenci, projektanci, firmy i inwestorzy z całego świata. W zeszłym tygodniu to właśnie Włochy były gospodarzem inspirującego wydarzenia, które na kolejne miesiące ukształtuje trendy w szeroko pojętej branży wnętrzarskiej – zwłaszcza ceramicznej i łazienkowej.

Czytaj więcej: Cerrad i La Mania Home z premierą filmu promocyjnego podczas Targów Cersaie w Bolonii

Lato z Zenkiem - MediaMarkt wyznacza trendy w branży



MediaMarkt wie, jak przyciągać uwagę odbiorców. Sieć od lat odpowiada na zmieniające się trendy konsumenckie, zaskakując innowacyjnością i przebojowością swoich kreacji reklamowych. Z początkiem wakacji ruszyła nowa kampania, której bohaterem jest „król disco polo” – Zenek Martyniuk.

Czytaj więcej: Lato z Zenkiem - MediaMarkt wyznacza trendy w branży

Somfy Polska z nowym domem mediowym



W marcu firma Somfy Polska - producent automatyki domowej i rozwiązań smart home - rozpoczęła współpracę z nowym domem mediowym Wavemaker, należącym do globalnej grupy GroupM. Będzie on odpowiadał za zakup mediów dla marki we wszystkich kanałach komunikacji.

Czytaj więcej: Somfy Polska z nowym domem mediowym

Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii MediaMarkt



MediaMarkt lubi zaskakiwać. Tym razem w roli głównego bohatera kampanii reklamowej sieci wystąpi Zenek Martyniuk. „Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej: Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii MediaMarkt

Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną - także dzięki technologii



Na trzy tygodnie przed Bożym Narodzeniem do mediów trafiła nowa kampania MediaMarkt. Wykorzystuje ona symbol litery „M”, łącząc prostotę przekazu z intrygującą tajemniczością. Hasło kampanii „Spełniamy Twoje marzenia” nawiązuje do pozytywnych emocji, towarzyszących nam podczas świąt i szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie.

Świąteczna kampania MediaMarkt wystartowała na początku grudnia i objęła wszystkie kanały komunikacji. Działania rozpoczęły się jako teaser w mediach społecznościowych. MediaMarkt zaangażował do współpracy znanych influencerów, którzy otrzymali paczki zawierające tajemniczą literę „M”. Symbolizuje ona dziecięcą radość z magii świąt i wymarzony prezent, wyczekiwany od dawna. Tak też opisywali ją podekscytowani influencerzy – jakby była najnowszym tabletem czy smartwatchem.

Czytaj więcej: Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną - także dzięki technologii

Czwarty odcinek programu "Salonowe Rewolucje" jest już w Internecie



Wielu handlowców zastanawia się, co wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI.

Czytaj więcej: Czwarty odcinek programu "Salonowe Rewolucje" jest już w Internecie

Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji przedsprzedaży Samsung Note 20, Note20+, Note 20 ULTRA



5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.

Czytaj więcej: Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji przedsprzedaży Samsung Note 20, Note20+, Note 20 ULTRA

KRISPOL i Łukasz Piszczek w nowej odsłonie kampanii "Gwarancja spokoju"



Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Gwarancja spokoju marki KRISPOL we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem. Producent oferuje inwestorom szybki i sprawny zakup kompletu stolarki do domu w salonach KRISHOME.

Czytaj więcej: KRISPOL i Łukasz Piszczek w nowej odsłonie kampanii "Gwarancja spokoju"

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top