Z psem do Media Markt!
Upały bywają trudne nie tylko dla ludzi. Często ratujemy się uciekając od słońca i wysokiej temperatury do klimatyzowanego wnętrza marketu. Problem pojawia się jednak, kiedy towarzyszy nam pies. Odpowiedzią na potrzeby czworonożnych podopiecznych jest akcja sieci Media Markt, która w upalne dni zaprasza do sklepów ze swoim pupilem.
MAKRO w serialu "Na Noże"
Już 18. września na antenie TVN kolejny odcinek nowego serialu „Na noże”. To historia o kulisach pracy dwóch rywalizujących ze sobą szefów kuchni. Sieć hurtowni MAKRO pojawia się w produkcji jako dostawca dla gastronomii, który zaopatruje restaurację głównego bohatera w najbardziej wyszukane surowce i produkty, trafiające w gusta najbardziej wybrednych smakoszy.
Łukasz Piszczek, światowej klasy sportowiec Ambasadorem marki KRISPOL
KRISPOL, czołowy producent bram, okien i rolet, zaprezentował postać Ambasadora marki. Został nim Łukasz Piszczek, jeden z najwybitniejszych piłkarzy i Reprezentant Polski.
Rusza nowa kampania wizerunkowa firmy KRISPOL na antenie RMF FM
W najbliższy poniedziałek 12 września startuje kampania radiowa firmy KRISPOL na antenie stacji RMF FM.
Między 12 września a 6 listopada 2016 spoty reklamowe marki KRISPOL zostaną wyemitowane niemal 500 razy.
Odkryj w sobie kibica z Media Markt!
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2016 zbliżają się wielkimi krokami.
W czerwcu i lipcu na kibiców czeka wiele godzin sportowych wrażeń, które cieszą podwójnie, kiedy mecze oglądamy w gronie rodziny i przyjaciół. W odkrywaniu sportowych emocji fanom piłki nożnej toważyszyć będzie sieć Media Markt, która już 12 kwietnia wystartowała z kampanią „Odkryj w sobie kibica”.
Saturn wyłonił zwycięzcę przetargu reklamowego
Saturn zakończył postępowanie przetargowe, w którym wzięły udział 4 agencje. Zwycięzcą konkursu została agencja K2.
WIŚNIOWSKI w kampanii telewizyjnej
Świadomość potrzeb klienta, dbałość o szczegóły i nowatorskie podejście do produkcji to główny wydźwięk nowej kampanii reklamowej marki WIŚNIOWSKI, która pojawiła się w telewizji. Kampania ma przybliżyć firmę klientom, utrwalić w nich świadomość marki i jej pozycji na rynku.