Wartość polskiego rynku gier online wciąż rośnie
„Obserwujemy coraz większe zainteresowanie polskich internautów grami przeglądarkowymi, takimi jak np. Menelgame.pl, co z pewnością przełoży się na udziały w rynku” - mówi Anna Lewandowska, country manager w Menelgame. W grę przeglądarkową może grać każdy, kto posiada komputer ze stałym łączem do Internetu.
„W Polsce coraz więcej użytkowników ma dostęp do szybkiego stałego łącza. Jest to ogromny potencjał do zagospodarowania” - mówi Marius Follert z firmy Farbflut GmbH, jeden z twórców Menelgame.
Zadaniem gracza jest doprowadzenie wirtualnego bezdomnego bohatera do roli posiadacza pałacu. Drogą do osiągnięcia tego celu są pieniądze, które można zarabiać sprzedając puszki, grając na instrumentach lub żebrząc.
Gra ma również wyraźny charakter portalu społecznościowego, co sprawia, że użytkownicy mogą się lepiej komunikować. Możliwe jest nie tylko stworzenie własnego profilu, ale także łączenie się graczy w zespoły, dzięki czemu gra staje się jeszcze bardziej atrakcyjna. W zeszłym tygodniu ruszyła francuska wersja Pennergame, w tym tygodniu wystartuje hiszpańska. Nowe wersje są dopasowane do tamtejszych realiów, zarówno jeśli chodzi o treść, jak i grafikę. Twórcy są pewni powtórzenia polskiego sukcesu.
Farbflut Entertainment