Irving Tea na Facebook'u
Na stronie można znaleźć fotografie oraz krótkie informacje na temat podstawowych linii produktów Irving oraz zdjęcia z różnych wydarzeń publicznych i eventów, na których herbaty tej marki zaznaczyły swoją obecność.
Irving na Facebook’u to także ciekawe forum, na którym można wymienić się wrażeniami na temat ulubionych smaków herbat, podyskutować o zaangażowaniu społecznym marki (edukowanie w zakresie wyrównywania szans osób niewidomych) oraz uzyskać najświeższe informacje ze świata Irvinga.
Wielbiciele marki, którzy zapiszą się na stronie do grupy jej fanów mogą otrzymywać newsletter informujący o zbliżających się wydarzeniach i akcjach promocyjnych Irvinga oraz brać udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.
Strona jest także na stałe zlinkowana ze stroną firmową marki (www.irvingtea.com) oraz sklepem internetowym E-taste (www.e-taste.pl ).
Obecność na portalach społecznościowych to istotny element budowania znajomości i wizerunku marki Irving. To także nowoczesne i funkcjonalne narzędzie budowania lojalności konsumentów oraz pozyskiwania nowych wielbicieli herbat Irving.
Skierowane do grupy społeczności portalu www.facebook.com informacje na temat oznaczeń brajlowskich na opakowaniach herbat Irving mają zwrócić uwagę osób pełnosprawnych na bariery stawiane przed ludźmi niewidomymi.
Jeżeli chcesz dołączyć do grupy fanów Irving Tea na Facebook’u kliknij na poniższy link:
http://pl-pl.facebook.com/pages/Irving-Tea/97607134133
Kamis-Przyprawy