Reklama

Focus Advantage realizuje kampanię dla firmy Danone

Agencja Focus Advantage realizuje dla firmy Danone kampanię wprowadzającą na rynek nowe opakowanie Danonków z dołączoną łyżeczką.
Czytaj więcej: Focus Advantage realizuje kampanię dla firmy Danone

Gospodarka i Ekologia w Polsce. Nowy cykliczny raport w magazynie "Ekologia i Rynek"

We wrześniowym numerze miesięcznika „Ekologia i Rynek” ukazał się po raz pierwszy raport „Gospodarka i Ekologia w Polsce”, będący podsumowaniem kluczowych wydarzeń gospodarczych i ekologicznych mających miejsce w miesiącu poprzedzającym jego wydanie.
„Artykuły, które publikujemy w naszym magazynie od początku jego powstania, mają ze swojej natury charakter komentarza do polskiej rzeczywistości ekologicznej.
Czytaj więcej: Gospodarka i Ekologia w Polsce. Nowy cykliczny raport w magazynie "Ekologia i Rynek"

Kolejna kampania marki Jupik



Ruszyła jesienna kampania internetowa marki Jupik, wspierająca kolejną odsłonę przygód Jupika i jego drużyny. Tym razem fani Jupik Team’u zobaczą kolejny odcinek przygód swoich ulubieńców oraz będą mogli wziąć udział w konkursach z zadaniami.
Czytaj więcej: Kolejna kampania marki Jupik

Białowieski Zdrój na ulicach dużych miast



Mieszkańcy 8 największych miast spróbowali ziołowych wersji smakowych wody Białowieski Zdrój. 5 września rozdanych zostało 100 tys. butelek wody o smaku melisy i rumianku.
Czytaj więcej: Białowieski Zdrój na ulicach dużych miast

Media Markt wybrał agencję kreatywną


Znane są już wyniki przetargu na obsługę reklamową marki Media Markt. Opracowaniem długofalowej strategii oraz jej realizacją zajmie się wiedeńska agencja kreatywna Demner, Merlicek & Bergmann.
Czytaj więcej: Media Markt wybrał agencję kreatywną

Nowe kanały CYFRY+

4 września CYFRA+ wzbogaca swoją ofertę o dwa kolejne kanały: dedykowany kinu akcji FilmBox Action oraz poświęcony sportom walki FightBox.
Czytaj więcej: Nowe kanały CYFRY+

NAIROBIA wspiera sprzedaż Johnnie Walker

Z początkiem września ruszyła ogólnopolska kampania wsparcia sprzedaży marki Johnnie Walker –­­­­ „Dołącz do wybranych”. Za jej realizację odpowiada agencja marketingu zintegrowanego NAIROBIA. Po raz pierwszy w Polsce w planowaniu kampanii wykorzystano fakt wieloletniej współpracy marki Johnnie Walker z zespołem Formuły 1.
Czytaj więcej: NAIROBIA wspiera sprzedaż Johnnie Walker

Fundacja Paproć oraz marka wody Białowieski Zdrój partnerami wystawy Arbores Vitae



Na projekt Arbores Vitae – Ostatnia taka puszcza składa się 100 wielkoformatowych zdjęć, plansze informacyjne o Puszczy Białowieskiej, kino z cyklem filmów o tym wyjątkowym miejscu oraz program zajęć edukacyjnych dla młodzieży.
Czytaj więcej: Fundacja Paproć oraz marka wody Białowieski Zdrój partnerami wystawy Arbores Vitae

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top