Świat się nie skończył się na Kolumbie i jego odkryciach. Nie kończy też na Facebooku, mimo że jest największy i pewnie najbardziej popularny. Nie skończy się również na Internecie, choć być może są już tacy, którzy niczego poza nim nie widzą, a nawet nie są w stanie sobie wyobrazić. Wciąż są jakieś ciekawe miejsca do odkrycia jeszcze przed reklamowanym „końcem świata”. A i później z pewnością także będą.
Świat się nie skończył się na Kolumbie i jego odkryciach. Nie kończy też na Facebooku, mimo że jest największy i pewnie najbardziej popularny. Nie skończy się również na Internecie, choć być może są już tacy, którzy niczego poza nim nie widzą, a nawet nie są w stanie sobie wyobrazić. Wciąż są jakieś ciekawe miejsca do odkrycia jeszcze przed reklamowanym „końcem świata”. A i później z pewnością także będą.
15-lecie "Dobrego Wnętrza" na Łódź Design Festival
Z okazji jubileuszu „Dobrego Wnętrza” (15 lat na rynku!) redakcja miesięcznika spotyka się z Czytelnikami podczas Łódź Design Festival. Przygotowano prezentację na temat designu w Polsce w ciągu ostatnich 15 lat oraz dyskusję z udziałem ekspertów, przedstawicieli firm wnętrzarskich, dziennikarzy i gości festiwalowych.
Czytaj więcej: 15-lecie "Dobrego Wnętrza" na Łódź Design Festival
Doda w reklamach Media Expert
22 listopada rusza najnowsza kampania reklamowa Media Expert we wszystkich największych telewizjach. Do wzięcia udziału w kampanii zaproszono największą polską gwiazdę - Dorotę Rabczewską - DODĘ. Spoty zostały zrealizowane w jednym z największych elektromarketów Media Expert – w poznańskiej galerii Malta.
HERBAPOL - Nowa strategia marketingowa
Nowa strategia marketingowa marki Herbapol Lublin S.A. zostanie wdrożona jeszcze w tym roku. Firma z ponad 60-letnią tradycją, produkująca syropy spożywcze i herbaty ziołowe zdecydowała się na połączenie dawnych obyczajów i świeższego spojrzenia na swoje produkty, które według przewidywań mają dotrzeć także do młodszych konsumentów. Działania reklamowe i marketingowe odbędą się pod hasłem „Masz to w naturze”.
Czytaj więcej: HERBAPOL - Nowa strategia marketingowa
Ruszyła kampania telewizyjna nowego produktu w portofio Xenny - Xenny błonnik
Złe nawyki żywieniowe, stres czy siedzący tryb życia przyczyniają się do powstawania wielu uciążliwych dolegliwości, w tym zaparć. Problem, choć z pozoru może wydawać się błahy niekiedy powoduje poważne powikłania zdrowotne. Zaparć nie należy ignorować dlatego marka Xenna wprowadziła do swojego portfolio produkt, który skutecznie działa na ich przyczynę.
Czytaj więcej: Ruszyła kampania telewizyjna nowego produktu w portofio Xenny - Xenny błonnik
Konferencja Amiki w inteligentnym stylu
8 października 2012, w klubie Loft 44 w Warszawie, odbyła się konferencja prasowa, podczas której zaprezentowany został najnowszy produkt z portfolio firmy Amica: piekarnik Integra Smart. Gościem konferencji była światowa gwiazda tenisa, Agnieszka Radwańska, która od października jest twarzą kampanii reklamowej tej linii.
Media Markt przygotowuje najlepsze okazje na koniec świata
Wieszczony przez Majów koniec świata ma nastąpić 21 grudnia br. W związku z powyższą datą sieć sklepów Media Markt przygotowała akcję promocyjną dla swoich klientów. Wspiera ją ogólnopolska kampania reklamowa pod hasłem „Eksplozja okazji na koniec świata”.
Agnieszka Radwańska w spocie Amiki
Agnieszka Radwańska wystąpi w najnowszej reklamie telewizyjnej firmy AMICA – jednego z liderów branży AGD w Europie. Spot jest częścią jesiennej kampanii reklamowej marki. Udział najlepszej polskiej tenisistki będzie wesprze wprowadzenie inteligentnego produktu – Integra Smart.