Reklama

Ruszyła nowa kampania VIFON

Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – rozpoczął nową kampanię reklamową zup VIFON pod hasłem „VIFON…i robi się gorąco”.
Czytaj więcej: Ruszyła nowa kampania VIFON

ZOOM Advertising będzie reklamować Heyah

Agencja reklamowa ZOOM Advertising podpisała z PTC umowę na obsługę marki Heyah w zakresie komunikacji marketingowej. Firma będzie m.in. przygotowywać i realizować eventy i działania BTL dla tej sieci.
Czytaj więcej: ZOOM Advertising będzie reklamować Heyah

Nowa kampania reklamowa Generali OFE

Na przełomie grudnia 2008 r. i stycznia 2009 r. rozpoczyna się kampania reklamowa Generali OFE, która ma pomóc w wyborze funduszu emerytalnego osobom, rozpoczynającym pierwszą pracę. W spocie wykorzystano wizerunek Adama Małysza oraz ranking OFE, jaki w październiku br. opublikowała „Rzeczpospolita”.
Czytaj więcej: Nowa kampania reklamowa Generali OFE

Kto zostanie Syrenką Warszawską - do 11 stycznia trwa plebiscyt Machiny

„Ma to coś i na syrenkę nadaje się w sam raz" - to opinia internauty o jednej z kandydatek. Pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz na stronach www.machina.pl i MySpace.com trwa plebiscyt na Warszawska Syrenkę. Pomnik nowej Syrenki już wkrótce pojawi się w centrum Warszawy.
Czytaj więcej: Kto zostanie Syrenką Warszawską - do 11 stycznia trwa plebiscyt Machiny

Plan poprawy efektywności operacyjnej w Agorze

Zarząd Agory SA ("Spółka") z siedzibą w Warszawie informuje, że w dniu 29 grudnia 2008 r. podjął uchwałę o przyjęciu i przeprowadzeniu w grupie kapitałowej, dla której podmiotem dominującym jest Spółka oraz w samej Spółce ("Grupa") planu poprawy efektywności operacyjnej.
Czytaj więcej: Plan poprawy efektywności operacyjnej w Agorze

Zmiany personalne w Biurze Reklamy Prasy Codziennej

Po grudniowej restrukturyzacji Biura Reklamy Prasy Codziennej Axel Springer Polska nastąpiły zmiany personalne w Dziale Internet. Magdalena Jabłońska awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży Działu Internet, a Adam Augustyniak został menedżerem zespołu w tym dziale.
Czytaj więcej: Zmiany personalne w Biurze Reklamy Prasy Codziennej

Zmiana ceny DZIENNIKA

Od 2 stycznia 2009 roku zmienia się cena DZIENNIKA. Wydania ukazujące się od poniedziałku do czwartku kosztować będą 2 złote, a numery wychodzące w piątki i soboty - 2,5 zł.
Czytaj więcej: Zmiana ceny DZIENNIKA

Gdy zabraknie argumentów - kampania Euro RSCG Warsaw dla Centrum Mediacji Partners Polska

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację kampanii prasowej dla Centrum Mediacji Partners Polska. Kampania ma na celu promowanie mediacji jako formy rozwiązywania konfliktów rodzinnych.
Czytaj więcej: Gdy zabraknie argumentów - kampania Euro RSCG Warsaw dla Centrum Mediacji Partners Polska

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top