Reklama

Lepszy format mody - "Modne miasta, modni ludzie"

Tom Cruise, Paris Hilton, Coco Chanel, Doda - co ich łączy? Wszyscy są bohaterami najnowszego wydania magazynu "Modne miasta, modni ludzie", które właśnie trafiło do kiosków.


Dobór bohaterów numeru to nie przypadek. Modni nie wychodzą z mody, doskonale wiedzą, jak podtrzymywać zainteresowanie i co robić, żeby nie schodzić z pierwszych, najwyżej drugich stron gazet. Coco Chanel to w tym gronie prekursorka. Mimo że od ponad 40 lat nie żyje, nie przestaje być symbolem mody, a jej nazwisko jest jedną z najcenniejszych marek świata. Tom Cruise nie schodzi z łamów prasy od prawie 20 lat. Aktor doskonale wie, jak dostarczać mediom coraz to nowych kąsków, ale na wszelki wypadek buduje własny kościół. Gdyby media jednak przestały o nim pisać. Zresztą, Tom mógłby się wiele nauczyć od okładkowej bohaterki „Modnych miast...", Paris Hilton. Paris nie jest ani aktorką, ani piosenkarką, ale wzmianki na jej temat w mediach pojawiają się co najmniej dwa razy częściej niż o Cruise. Jak to robi? Tajemnice Paris w „Modnych miastach, modnych ludziach".
 

Polską Paris i Cruisem w jednym jest Doda. Artystka, która wie, że talent to nie wszystko. Jest wszędzie. Przepis na karierę „by Doda" - również w „Modnych miastach..." W numerze także o tych, którym się wydawało, że są ulubieńcami mediów i którzy w to uwierzyli - Sarze May, Miśku Koterskim i Joli Rutowicz.
 

W nowym wydaniu „Modnych miast, modnych ludzi" także tradycyjnie przewodnik po miejscach, w których wypada się zimą pojawić albo przynajmniej wiedzieć, że warto tam być - Piąta Aleja w Nowym Jorku, karnawał w Rio, zima w ST. Moritz i w lodowym hotelu Jukkasjaarvi oraz tropiki Dominikany. Do tego krótki podręcznik łowcy okazji, czyli europejskie szaleństwo wyprzedaży.
 

Felietony dla „Modnych miast, modnych ludzi" piszą m.in. Fiolka Najdenowicz - o bywalcach bankietowych salonów i saloników oraz Maciej Dowbor - o kapciach, zakwasach i snobach polskich.
 

Cena magazynu wynosi 5,99 zł. Magazyn „Machina Modne Miasta Modni Ludzie" będzie w sprzedaży przez trzy miesiące, do marca 2009 r.

*****
 

„Modne miasta, modni ludzie" to wydanie specjalne „Machiny". Ukazuje się od 2007 r., początkowo pod tytułem „Modne Miasta". Grupą docelową magazynu są ludzie młodzi, dynamiczni, zamożni lub aspirujący, mieszkańcy dużych miast. Redaktorem prowadzącym magazynu jest Katarzyna Nazarewicz-Sosińska.

PMPG

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top