Reklama

Mobilna reklama na kryzys

Czy spowolnienie gospodarcze i coraz częściej ograniczane budżety reklamowe, zmuszą współczesnych marketerów do bliższego kontaktu z nową formą komunikacji marketingowej, jaką są aplikacje dla urządzeń przenośnych?
Czytaj więcej: Mobilna reklama na kryzys

Jakie naprawdę jest pokolenie wyżu?

Dzisiaj (8.12.2008) dziennik „Metro" rozpoczął publikację cyklu redakcyjnego poświęconego wynikom przekrojowego badania młodego pokolenia Polaków w wieku 24-34 lata - „Pokolenie Wyżu". Badanie zostało zrealizowane przez Instytut Millward Brown SMG/KRC na zlecenie dziennika.
Czytaj więcej: Jakie naprawdę jest pokolenie wyżu?

Hand Made dla marki Arctic

Firma Hoop Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Arctic.
Zwycięską agencją jest Hand Made, która do tej pory obsługiwała Arctica. W  przetargu pokonała trzy agencje: Leo Burnett, Schulz i JWT.
Czytaj więcej: Hand Made dla marki Arctic

4fun.tv za darmo w Mobilnej Telewizji Orange

W Mobilnej Telewizji Orange można teraz bezpłatnie korzystać z kanału telewizyjnego 4fun.tv. Użytkownicy znajdą w nim najlepszą muzykę, zabawy interaktywne i programy rozrywkowe. Oprócz tego w standardowej ofercie czekają na nich 34 kanały telewizyjne na żywo i kilka tysięcy plików filmowych Video na Życzenie.
Czytaj więcej: 4fun.tv za darmo w Mobilnej Telewizji Orange

"Piccolo. Nuda się nie uda"

W grudniu rusza ogólnopolska kampania marketingowa marki Piccolo pod hasłem „Piccolo. Nuda się nie uda.”. W ramach kampanii w największych stacjach telewizyjnych pojawią się nowoczesne spoty w formacie 3D. Uruchomiony także zostanie dedykowany serwis internetowy.
   
Czytaj więcej: "Piccolo. Nuda się nie uda"

Pilka24.pl podpisała kontrakt z Gmochem

Jacek Gmoch jest twarzą i ekspertem portalu Pilka24.pl, najnowszego polskiego portalu o tematyce piłkarskiej. Popularny trener i lubiany ekspert piłkarski wspiera portal wizerunkowo poprzez udział w kampanii promocyjnej, a także merytorycznie - jako znawca polskiej piłki.
Czytaj więcej: Pilka24.pl podpisała kontrakt z Gmochem

Cin Cin Amore - kampania marki CIN&CIN

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki CIN&CIN. W ramach działań prowadzone będą m.in. szeroka kampania outdoorowa oraz innowacyjna kampania internetowa, promująca nową stronę internetową marki www.OdkrytePragnienia.pl. CIN&CIN przygotował również nowatorski projekt – pierwszą odsłonę Sztuki Uwodzenia CIN&CIN „Odkryte pragnienia”.
Czytaj więcej: Cin Cin Amore - kampania marki CIN&CIN

Jak uczelnie kantują studentów - raport grudniowego "?dlaczego"

Szkoły mają pełnić misję. Szkoły wyższe również, a może nawet przede wszystkim. Niektórym w realizacji misji przeszkadza jednak  inna misja - misja wyciągania od studentów kasy. Grudniowe „?dlaczego" zdradza najpopularniejsze patenty na kantowanie studentów.
Czytaj więcej: Jak uczelnie kantują studentów - raport grudniowego "?dlaczego"

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top