Reklama

Monika Olejnik Syrenką Warszawską 2008

Monika Olejnik została Syrenką Warszawską 2008. Syrenkę wybrali czytelnicy magazynu „Machina" i internauci. Sesja znanej dziennikarki w syrenim kostiumie ukazała się w lutowym numerze „Machiny".
Czytaj więcej: Monika Olejnik Syrenką Warszawską 2008

"Świat według Carlsberga" - nowa kampania wizerunkowa

Trwa najnowsza kampania wizerunkowa marki Carlsberg. W ramach kampanii wykorzystano trzy różne spoty reklamowe oparte na tym samym motywie, pokazującym jak mógłby wyglądać świat gdyby tworzył go Carlsberg, komunikujące w niecodzienny sposób fakt, że Carlsberg niezmiennie pozostaje prawdopodobnie najlepszym piwem na świecie.
Czytaj więcej: "Świat według Carlsberga" - nowa kampania wizerunkowa

Tylko dla wybranych - kolekcjonerski Kalendarz Machiny

1009 ręcznie numerowych egzemplarzy - tyle liczy sobie nakład unikatowego Kalendarza Machiny 2009. Kalendarz trafi m.in. do bohaterów machinowych okładek. Kilka egzemplarzy można też kupić na Allegro.
Czytaj więcej: Tylko dla wybranych - kolekcjonerski Kalendarz Machiny

Pierwsze sukcesy Kropki Bordo

Kropka Bordo zrealizowała swoje pierwsze zlecenia. Agencji zostało powierzone przygotowanie rozwiązań dla marek Cheetos i Humana.
Czytaj więcej: Pierwsze sukcesy Kropki Bordo

Nowe cykle miesięcznika Biuletyn Fotograficzny ŚwiatObrazu w 2009 roku

1. Fotoaspekty: "Roland barthes, czyli..."
Inaugurujemy serię esejów poświęconych publikacjom o teoretycznych, estetycznych i filozoficznych aspektach fotografii.
Czytaj więcej: Nowe cykle miesięcznika Biuletyn Fotograficzny ŚwiatObrazu w 2009 roku

Ty tu urządzisz

Już od poniedziałku (19 stycznia br.), możemy oglądać film reklamowy w ramach nowej kampanii wizerunkowej IKEA. Hasło przewodnie „Ty tu urządzisz” ma zachęcić do życia po swojemu i przełamania obawy przed oceną ze strony bliskich.
Czytaj więcej: Ty tu urządzisz

Cormedia i portal o2.pl rozpoczynają współpracę

Dom mediowy Cormedia i portal o2.pl będą współpracować w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Na mocy zawartego porozumienia cztery z serwisów o2.pl wejdą w skład reklamowych sieci tematycznych tworzonych przez Cormedia.
Czytaj więcej: Cormedia i portal o2.pl rozpoczynają współpracę

Glossy Media współpracuje z o2.pl

Dzięki współpracy ze spółką o2.pl, Glossy Media, pierwsza sieć reklamy internetowej dla kobiet, poszerzyła ofertę o dziewięć serwisów tematycznych: Pudelek.pl, Kafeteria.pl, Egoisci.pl, Kaprysy.pl, Lansik.pl, LuxLux.pl, Snobka.pl, o2.pl Kuchnia oraz Samosia.pl.
Czytaj więcej: Glossy Media współpracuje z o2.pl

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top