Coraz szersza oferta Glossy Media
Glossy Media ma w swojej ofercie już ponad 30 serwisów. Sieć, która na początku roku nawiązała współpracę z serwisami należącymi do o2.pl, teraz poszerzyła swoją ofertę o kilka kolejnych - popularny serwis społecznościowy GoldenLine.pl oraz serwisy kobiece: Female.pl, Wychowanieprzedszkolne.pl, Szafa.pl, Gwiazdywkuchni.pl oraz Biomedical.pl.
Łączny zasięg oferty Glossy Media w kategorii Kobieta* to obecnie 56,71%.
- Liczba witryn partnerskich współpracujących z Glossy Media systematycznie rośnie. Kierunki rozwoju naszego portfolio wynikają między innymi z zapotrzebowania na powierzchnie reklamowe zgłaszanego przez naszych klientów - mówi Katarzyna Rucińska, dyrektor zarządzająca Glossy Media.
Glossy Media oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, która jest dobierana kontekstowo. Sieć proponuje swoim klientom m.in. sześć pakietów tematycznych: Kobieta i lifestyle, Kobieta i dziecko, Kobieta i moda, Kobieta i kulinaria, Kobieta i zdrowie oraz Dziewczyna.
Sieć reklamy Glossy Media wystartowała w listopadzie 2008 r. Jest projektem segmentu Internet Agory niezależnym od działu sprzedaży internetowej.
* Dane: Magapanel PBI/Gemius, listopad 2008.
Agora