Reklama

Colliers International wprowadza markę Charles & Keith na rynek polski

Marka Charles & Keith pochodzi z Singapuru i oferuje szeroki wachlarz butów oraz akcesoriów dla kobiet (torby, paski i okulary). Korzenie marki sięgają roku 1996, kiedy to otworzono pod jej flagą pierwszy sklep w Singapurze. W związku z pozytywnym przyjęciem przez klientów, dwa lata później firma zdecydowała się na ekspansję zagraniczną.
 
Obecnie dzięki wysokiej jakości produktów oraz ich dostępności w ponad 30 krajach poprzez sieć ponad 160 sklepów, Charles & Keith jest silną, dobrze rozpoznawalną marką międzynarodową.

Charles & Keith otworzy swoje dwa pierwsze sklepy w Polsce jeszcze w październiku tego roku. Pierwszy z nich zostanie otwarty 25 października w łódzkim centrum handlowym Manufaktura, a otwarcie drugiego sklepu jest planowane dnia 31 października w Magnolia Park we Wrocławiu.

“Cieszymy się, że firma Charles & Keith wybrała Polskę na lokalizację dla kolejnych swoich sklepów” – mówi Marzena Wolszczak, Retail Associate w Colliers International, firmie wprowadzającej Charles & Keith na rynek polski – “Marka jest bardzo dobrze znana na całym świecie, a teraz jej produkty będą też dostępne dla polskich klientów”.
 
***
Dział Powierzchni Handlowych Colliers International oferuje szeroki zakres usług wszystkim graczom rynkowym: inwestorom, właścicielom oraz najemcom. Zespół dedykowany do reprezentacji najemców współpracuje z klientami w zakresie strategii rozwoju marek na terenie kraju oraz negocjacji warunków najmu.
***
Charles & Keith Group oferuje szeroki wachlarz obuwia oraz akcesoriów dla kobiet. Firma założona została w 1996 roku przez dwóch braci Wong: Charlesa oraz Keitha. W ciągu najbliższych 3 lat firma planuje zwiększyć liczbę swych sklepów do 500 w skali całego świata. Więcej na: www.charleskeith.com.


Colliers International
Top