Reklama

G-U Polska wspiera paracykling

12 lipca 2020 roku zakończył się czteroetapowy I Hetman Paracycling Cup o Puchar Marszałka Lubelszczyzny, podczas którego IV miejsce zajął wspierany przez G-U Polska „weteran szos” – Dariusz Pytlak.

Czytaj więcej: G-U Polska wspiera paracykling

Pompy ciepła typu Monoblok STIEBEL ELTRON

Pompy ciepła są ekologicznymi urządzeniami grzewczymi, przeznaczonymi dla tych użytkowników, którzy szukają wysoko efektywnej przyjaznej środowisku alternatywy
do ogrzewania gazem, olejem czy pelletem bez emisji CO2.

Istnieją różne typy pomp ciepła, zależnie od tego, z jakiego naturalnego źródła ciepła pobierają energię tzn. z powietrza, gleby czy wody, aby następnie dostarczyć ją do domu.

Dowiedzmy się, jakie są zalety pomp ciepła typu Monoblok oferowanych przez STIEBEL ELTRON. Są to pompy powietrze-woda, które zamieniają energię nagromadzoną w powietrzu lub wodzie na ciepło do domu. Pompy typu Monoblok, które wykorzystują powietrze zewnętrzne są montowane na zewnątrz budynku w zależności od dostępnej przestrzeni. Ich konstrukcja jest kompaktowa. Konkurują z pompami typu splitowego. Są jednak częściej wybierane przez inwestorów, instalatorów, wykonawców i projektantów, zwłaszcza seria inwerterowych pomp ciepła HPA-0 STIEBEL ELTRON. Powodem jest m.in. to, iż monoblok jest kompletnym urządzeniem z fabrycznie zainstalowanym i sprawdzonym obwodem chłodniczym, co ułatwia bezproblemowy i bezbłędny montaż w miejscu instalacji bez wymogu obsługi czynnika chłodniczego. Zaletą monoblokowych pomp ciepła jest to, iż Pompa ciepła jest urządzeniem hermetycznym, z fabrycznie zamkniętym układem chłodniczym.

Czytaj więcej: Pompy ciepła typu Monoblok STIEBEL ELTRON

Kiedy należy rozważyć wykorzystanie dachówki wielkoformatowej?

Model dachówki, na który się zdecydujemy podczas kładzenia lub remontowania dachu, powinien być nie tylko dopasowany estetycznie do wyglądu domu czy też jego otoczenia, ale przede wszystkim maksymalnie funkcjonalny. W niektórych przypadkach największe korzyści osiągniemy wykorzystując dachówki wielkoformatowe.
Zróżnicowanie w walorach użytkowych poszczególnych rodzajów dachówek sprawia, iż każda z nich najlepiej sprawdza się w nieco innych okolicznościach. Modele wielkoformatowe warto wybrać w przypadku, gdy nasz dom posiada duży dach jedno- lub dwupołaciowy. Uda nam się wtedy znacząco zminimalizować straty materiałowe, wynikające z konieczności cięcia dachówek. Dodatkową zaletą będzie także atrakcyjny i elegancki wygląd takiego dachu, wynikający z równomiernego pokrycia jego powierzchni.

Analogicznie dachówki wielkoformatowe nie będą dobrym wyborem na dachy małe lub skomplikowane: wielospadowe, łamane, a także wyposażone w dodatkowe elementy, jak lukarny, kominy czy ozdobne kopuły.  Znacznie lepsze rezultaty osiągniemy sięgając po mniejsze modele, choć oczywiście należy zakupić ich w takim przypadku więcej.

Czytaj więcej: Kiedy należy rozważyć wykorzystanie dachówki wielkoformatowej?

MAKRO Polska rozpoczyna nowy sezon na Dniach Gastronomii

Sieć hurtowni MAKRO Polska zaprasza właścicieli i kierowników lokali, szefów kuchni, kucharzy, jak i osoby wiążące swoją przyszłość z sektorem HoReCa na Dni Gastronomii. Wydarzenie odbędzie się w dniach 3-4 kwietnia we wszystkich halach MAKRO w Polsce. Z tej okazji na uczestników czekać będą pokazy dostawców, degustacje oraz specjalne promocje i rabaty.

Dni Gastronomii pozwolą przedstawicielom branży na kompleksowe przygotowanie się na wiosenno-letni sezon. W trakcie wydarzenia zaprezentowane zostaną: nowy program bonusowy, oferta szkoleniowa czy innowacyjne rozwiązania wspierające rozwój gastronomii, jak system rezerwacji stolików online. Zaproszeni goście będą mogli skorzystać z promocyjnych cen na wybrane artykuły z wielu kategorii produktowych.

Czytaj więcej: MAKRO Polska rozpoczyna nowy sezon na Dniach Gastronomii

Era One BiDi. Nowy, dwukierunkowy pilot Nice z komunikacją NFC

Firma Nice, lider rynku automatyki dla domu, rozszerza ofertę systemów sterowania do bram wjazdowych i garażowych wprowadzając nowy, dwukierunkowy pilot Era One. To zaawansowane technicznie rozwiązanie najnowszej generacji pozwala w dowolnym momencie sprawdzić m.in. status bramy wjazdowej lub garażowej (otwarta, zamknięta, częściowo otwarta). Po raz pierwszy w automatyce domowej zastosowano też technologię Near Field Communication (NFC) umożliwiającą bezpośrednią komunikację pilota ze smartfonem.

Od ponad 25 lat Nice bada potrzeby klientów i dostarcza najwyższej jakości, niezawodne systemy sterowania. Najnowszym przykładem jest, inteligentny, dwukierunkowy pilot Era One BiDi, który zapewnia najwyższą kontrolę, komfort i bezpieczeństwo w domu, dzięki możliwości sprawdzenia statusu bramy wjazdowej lub garażowej w dowolnym momencie.

Czytaj więcej: Era One BiDi. Nowy, dwukierunkowy pilot Nice z komunikacją NFC

100% naturalny Olej z lnianki Ol’Vita zimno tłoczony, nieoczyszczony, nierafinowany

Olej z lnianki Ol’Vita zimno tłoczony, nieoczyszczony, wytłaczany jest ze starannie wyselekcjonowanych i przebadanych nasion lnianki siewnej znanej też pod nazwą lnicznik siewny. Olej cechuje typowy dla nasion lnianki zapach i nieco korzenny smak oraz żółty kolor. Dzięki zastosowanej metodzie tłoczenia "na zimno" występujące w tym oleju kwasy tłuszczowe i witamina E pozostają w niezmienionej formie. Olej ten jest produktem 100 % naturalnym, charakteryzuje  go wysoka zawartość kwasów tłuszczowych omega-3 (około 40 g/ 100 g oleju).

Olej z lnianki zwany jest także olejem rydzowym. Zajmuje drugie miejsce, zaraz po oleju lnianym, wśród olejów z wysoką zawartością kwasów omega 3.   Olej rydzowy to bogactwo antyutleniaczy i nienasyconych kwasów tłuszczowych. W swoim składzie zawiera naturalną witaminę E (około 74 mg/100 g oleju), zaliczaną do najważniejszych antyoksydantów.

Czytaj więcej: 100% naturalny Olej z lnianki Ol’Vita zimno tłoczony, nieoczyszczony, nierafinowany

Reklama responsywna – wszystko co musisz wiedzieć

Urządzenia mobilne, a także Internet, który swoim zasięgiem objął już prawie cały świat, wymusiły na reklamodawcach dostosowanie wielkości reklam do ich odbiorców. Formatem, który jest w pełni elastyczny pod tym względem jest format responsywny. Co kryje się pod tą nazwą?

Branżowa definicja

Format responsywny to typ reklamy, który dostosowuje lub przekształca rozmiar, umożliwiając dopasowanie do szerszej liczby jednostek reklamowych i ekranów. Poprzez zastosowanie określonej technologii, tak skonfigurowana reklama idealnie dopasowuje się do dużej, średniej lub małej jednostki reklamowej.

Bardzo intuicyjne udogodnienie w kwestii tworzenia reklam responsywnych oferuje Google Display Network. Reklamodawca może dodać takie elementy jak: nagłówek, opis czy obraz. Google następnie wykorzystuje te informacje i przekształca rozmiar przekazu tak, aby pasował do prawie każdej przestrzeni reklamowej w swojej sieci, bez względu na to, czy jest wyświetlany na urządzeniu mobilnym lub desktopie.

Czytaj więcej: Reklama responsywna – wszystko co musisz wiedzieć

Kolor zmienia wszystko. Odmień dom z nową farbą MAGNAT Creative

Kreatywność u każdego człowieka wyraża się w inny sposób. Można ją rozwijać także przy aranżacji własnego domu lub mieszkania – poprzez eksperymentowanie i zabawę z barwami, czerpiąc przy tym inspirację z najnowszych trendów. Pomoże w tym wykorzystanie farby MAGNAT Creative, dostępnej w 56 niebanalnych kolorach. Nowy produkt, poza atrakcyjną kolorystyką, charakteryzują także bardzo dobre parametry użytkowe, co zapewnia stworzenie trwałego, plamoodpornego wymalowania.

Wprowadzenie koloru do wnętrza może je całkowicie odmienić. Równocześnie taka metamorfoza jest dość prosta, a więc każdy z nas może być kreatorem we własnym domu, zwłaszcza że właśnie tu czujemy się w pełni swobodnie. Wystarczy wybrać barwę oraz pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa, a z pewnością obudzi się w nas kreatywna dusza. Ciekawe i unikatowe rozwiązania aranżacyjne z łatwością stworzymy wykorzystując farbę MAGNAT Creative – nowość na rynku, oferującą szeroką paletę wyjątkowych propozycji kolorystycznych. Co więcej, nazwy kolorów nowej farby intrygują i pobudzają wyobraźnię do korzystania z nieszablonowych patentów. „Niewinna Biel”, „Niepokorny Turkus”, „Bezwzględny Akwamaryn”, „Bezkompromisowy Turmalin”, „Uwodzicielski Rubin”, „Wybuchowy Koral”, a może „Grzeszny Onyks”? Każdy znajdzie odcień idealny dla siebie, który wzmocni jego wewnętrzną siłę.

Czytaj więcej: Kolor zmienia wszystko. Odmień dom z nową farbą MAGNAT Creative

Nowości produktowe PORTA DRZWI na 2019 rok

PORTA DRZWI prezentuje produktowe nowości. W ofercie znalazła się nowa kolekcja Porta HIDE, która zachwyci wielbicieli nowoczesnego minimalizmu. „Ukryte” w ścianie drzwi można wykończyć np. dowolnym kolorem, aby maksymalnie dopasować je do wnętrza. Wśród nowości pojawił się też odcień okleiny – Buk Skandynawski, wnoszący do aranżacji namiastkę ciepła.

Najnowszym rozwiązaniem jest kolekcja Porta HIDE, otwierająca nowe możliwości w aranżacji wnętrz. Dzięki ukryciu ościeżnicy oraz opcji wykończenia skrzydeł w kolorze ścian, drzwi wtapiają się w nie, tworząc jednolitą płaszczyznę. Kolekcja idealnie sprawdzi się w nowoczesnych pomieszczeniach i urzeknie efektownym minimalizmem. Drzwi są dostępne w wykończeniu lakierem Premium lub farbą podkładową, przygotowaną pod malowanie lub samodzielne położenie tapety.

Czytaj więcej: Nowości produktowe PORTA DRZWI na 2019 rok

SuperDrob rozpoczyna kolejną kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego

SuperDrob S.A. promuje swoją propozycję w segmencie premium – Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Spoty reklamowe zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych oraz serwisach internetowych w marcu i kwietniu br.

Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków to propozycja SuperDrob S.A., skierowana do bardziej wymagających konsumentów, wprowadzona na polski rynek jesienią ub.r. Na sklepowe półki trafił asortyment świeżego mięsa z Kurczaka Sielskiego, gotowe dania do piekarnika, między innymi Kurczak Sielski z jabłkami oraz Sielskie roladki ze śliwką i boczkiem, a także asortyment wędlin Sielskich.

Czytaj więcej: SuperDrob rozpoczyna kolejną kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego

Aplikacja szyta na miarę

Aplikacje mobilne wykorzystywane w firmach usprawniają pracę na różnych płaszczyznach ich funkcjonowania. Oszczędzają czas i pieniądze, generują większe przychody i przynoszą wymierne korzyści dla klientów. Jednak nie wszystkie ogólnodostępne aplikacje odpowiadają na potrzeby konkretnych przedsiębiorstw. W takiej sytuacji nawet małym i średnim firmom może opłacić się inwestycja w rozwiązanie szyte na miarę.

 Wielu przedsiębiorców w pewnym momencie rozwoju swojej firmy dochodzi do ściany. Obroty zaczynają wzrastać, pracownicy nie są w stanie przyjmować kolejnych zleceń, a właściciel, zamiast zajmować się szukaniem dróg rozwoju, skupia się na codziennych obowiązkach.

W tej sytuacji zatrudnienie kolejnej osoby wydaje się być uzasadnionym krokiem. Jednak nie zawsze tak jest. Czasami potrzeba bardziej systemowych rozwiązań, na przykład własnej aplikacji do składania zamówień. Na taką opcję zdecydowała się firma Sopel, zajmująca się dostarczaniem lodu oraz dodatków barmańskich do lokali gastronomicznych. Na pierwszy rzut oka w tej branży trudno o innowacyjność. Okazuje się jednak, że dobrze przemyślane usprawnienia można wdrożyć także do niewielkich firm, podnosząc ich konkurencyjność na lokalnym rynku.  

Czytaj więcej: Aplikacja szyta na miarę

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top