Letnia Praktikomania
Obecna akcja stanowi drugą w tym roku odsłonę cyklicznej kampanii reklamowej „Praktikomania”. Kreacja nawiązuje do wcześniejszych edycji elementem graficznym wirującej niebieskiej linii. W komunikacji podkreślane są promocyjne ceny produktów sezonowych, a także możliwość dokonania zakupów w korzystnym systemie ratalnym
20 rat x 0 %.
Kampania kierowana jest do klientów indywidualnych i profesjonalnych, mieszkańców dużych miast. Jej główne cele to: zwrócenie uwagi klientów na specjalną ofertę cenową z okazji sezonu ogrodowo-remontowego, a także zwiększenie świadomości marki.
Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: outdoor (billboardy), telewizję (spoty telewizyjne w TVP1, TVP2, TV POLSAT, TVN oraz w mniejszych stacjach wspierających), radio (RMF FM i rozgłośnie lokalne), prasę lokalną oraz Internet. Działania internetowe realizowane będą na stronie www.praktiker.pl, na której zamieszczony zostanie banner flash oraz elektroniczna wersja gazetki promocyjnej. Planowany jest także direct mailing. Dodatkowo, gazetka promocyjna komunikująca klientów o atrakcyjnych cenach, dołączona będzie do „Gazety Wyborczej”.
Aktywności BTL, koncentrują się na intensywnej komunikacji prowadzonej w marketach, gdzie pojawią się m.in. materiały POS (plakaty, naklejki podłogowe, hangery, wobblery oraz drobne gadżety dla najmłodszych).
Kreację kampanii przygotowała Agencja S4, za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Maxus. Za działania PR odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR.
Kuźnia PR