Nowy wymiar Banku Pocztowego
Rok 2011 rozpoczął się niestandardową kampanią outdoorową Banku Pocztowego. Plakaty z hasłem „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto” pojawiły się w całej Polsce. Część z nich wzbogacono o dodatkowe, wystające elementy. Kampanię zaplanował dom mediowy MEC Sp. z o.o.
Cityboard Media jest jedną z pierwszych firm na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce, która wprowadziła zastosowanie elementów 2D i 3D na nośnikach wielkoformatowych i może się poszczycić bogatym, wieloletnim doświadczeniem w tej materii. Wykorzystanie elementów wystających to wedłu Marty Bryły, pełnomocnika zarządu Cityboard Media najlepsza droga do wyróżnienia marki oraz zachęcenia konsumentów do bliższego zapoznania się z produktem. – Polecamy to rozwiązanie wszystkim klientom, niezależnie od branży – podsumowuje Marta Bryła. Tylko w ubiegłym roku roku na takie rozwiązania zdecydowały się m. in.: blend-a-med, Tchibo, Lech, Orange, Wedel, IKEA czy Tymbark.
Cityboard Media