Teledysk akcji społecznej "KOCHAM. NIE BIJĘ"
Udział w nagraniu Hymnu wzięli: Damian Aleksander, Hanna Banaszak, Ewa Błaszczyk, Danuta Błażejczyk, Sonia Bohosiewicz, Olga Bończyk, Jarek Chojnacki, Ewelina Flinta, Artur Gadowski, Wojciech Gęsicki, Robert Janowski, Krzysztof Kolberger, Alicja Węgorzewska, Łukasz Zagrobelny.
Tekst napisał Krzysztof Cezary Buszman a kompozytorem jest Robert Osam.
Twarze medialne kampanii, które wzięły udział w teledysku do Hymnu to: Agata Kulesza, Anna Dereszowska, Magda Różczka, Maria Seweryn, Anna Przybylska, Beata Chmielowska Olech, Tomasz Karolak, Piotr Adamczyk, Rafał Królikowski, Paweł Królikowski, Piotr Gruszka, Mikołaj Grabowski i inni.
O kampanii „Kocham. Nie biję”:
- Rafał Królikowski
Ulegamy emocjom i dzieci też muszą poznać smak różnych emocji, żeby nie żyły pod kloszem. Jest duża ilość metod: kary, nagrody, rozmowa i to powinno skutkować. Oczywiście ulegamy emocjom i dzieci też muszą poznać smak różnych emocji, żeby nie żyły pod kloszem. Jest masa metod: są kary, nagrody, rozmowa i to powinno skutkować. Jednakże wypadałoby się trochę zastanowić nad swoim postępowaniem i o tym jest ta kampania.
- Konrad Wojterkowski, pomysłodawca kampanii i fundator Krajowego Centrum Kompetencji
Potrzebne jest cykliczne powtarzanie takich akcji, aby na trwałe zmienić postawy społeczne. Bicie, krzyki, awantury, znęcanie fizyczne czy też psychiczne to mroczne tajemnice wielu polskich rodzin. Ważne, aby przypominać ludziom, że w życiu warto postępować inaczej, iż ważne jest wychowanie dziecka w relacjach wzajemnego zrozumienia, partnerstwa, miłości i ciepła rodzinnego. Poprzez znanych i lubianych, uśmiechniętych rodziców i ich szczęśliwe dzieci chcemy pokazać innym rodzicom, że można i warto wychowywać bez przemocy.
PROMOCJA:
Kampania społeczna „Kocham. Nie biję” będzie bezpłatnie emitowana w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TV4, Superstacja, MTV, VIVA oraz stacjach radiowych. Ponadto projekt będzie widoczny na 3600 billbordach oraz 200 tysiącach plakatów.
Dodatkowo spoty telewizyjne są wyświetlane w sieciach kin Multikino i Silver Screen.
PARTNERZY KAMPANII:
Tegoroczna kampania ma wyjątkowy charakter, gdyż partnerami akcji są:
Komenda Główna Policji, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Zdrowia, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej oraz Rzecznik Praw Dziecka.
Kostrzewa PR