PIASTOPOLIS - hit we Wrocławiu
Promocja gry PiastoPolis polegającej na obrocie nieruchomościami znanymi w regionie Dolnego Śląska i pomnażaniu w ten sposób majątku, poprowadzona została przez specjalny zespół animatorów. Animatorzy odwiedzali wybrane lokale na terenie Wrocławia i zachęcali konsumentów piwa Piast do zagrania w PiastoPolis, rozdając przy tym smycze z logiem Piasta.
„Piast to marka niezwykle aktywna, która doskonale wpisuje się w niepowtarzalną wrocławską atmosferę otwartości i radości, towarzysząc naszym konsumentom w chwilach relaksu, zabawy i integracji. Cieszymy się, że gra PiastoPolis spotkała się z takim uznaniem wśród smakoszy piwa Piast, we wrocławskich lokalach. Mamy nadzieję, że PiastoPolis spotka się z równie dużym zainteresowaniem wśród konsumentów Piasta w innych miastach Dolnego Śląska. To przyjemny i unikalny pomysł na spędzanie wolnego czasu ze znajomymi, oparty na wspólnej zabawie i edukacji, przy okazji wprowadzającej w świat regionalnych zabytków.” – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast.
Za organizację animacji w miejscach promocji odpowiedzialny był zespół animatorów z Carlsberg Polska.
M+G