Reklama

Grupa Saatchi & Saatchi dla BNP Paribas Fortis

Grupa Saatchi & Saatchi odpowiada za realizację kampanii reklamowej BNP Paribas Fortis przygotowanej w oparciu o strategię komunikacji 360. W pracy nad przygotowaniem projektu wzięły udział wszystkie unity Grupy.

Realizacja kampanii została podzielona na dwa etapy. Pierwszy z nich obejmuje działania wizerunkowe pokazujące nową markę banku na polskim rynku, natomiast drugi koncentruje się na promowaniu depozytów. Kampania skierowana jest do osób, które chcą oszczędzać w banku, zapewniającym bezpieczeństwo ich kapitałowi, a przy tym,  również atrakcyjny zysk. Głównym komunikatem, który chciano przekazać w kampanii jest zysk z gwarancją bezpieczeństwa, którą zapewnia przynależność do międzynarodowej grupy finansowej BNP Paribas, największej instytucji finansowej w strefie euro pod względem zgromadzonych depozytów.

" Pracując nad kampanią chcieliśmy z jednej strony w czytelny sposób zakomunikować ofertę depozytową, a z drugiej rozpocząć proces budowy unikalnego i atrakcyjnego wizerunku bądź co bądź nowej marki konsumenckiej. Dlatego postanowiliśmy odwołać się do europejskiego dziedzictwa banku, które powinno uwiarygodnić nowa markę w oczach odbiorców a zarazem stanowi wyróżnik na polskim rynku bankowym zdominowanym przez marki lokalne”. - Krzysztof Białkowski – Senior Strategic Planner w S&S Think Tank

W wizerunkowej części kampanii skoncentrowano się na przekazaniu informacji o połączeniu banków Fortis i Dominet oraz przynależności do międzynarodowej grupy finansowej BNP Paribas, co zapewnia bezpieczeństwo inwestycji. Kampania realizowana jest w prasie i materiałach BTL (plakaty i ulotki do oddziałów banku). Przygotowana została również przez Saatchi & Saatchi Digital strona - http://www.bnpparibasfortis.pl/nowamarka/index.html, na której klienci mogą dowiedzieć się więcej nt. samej grupy finansowej i wziąć udział w konkursie.

Drugi etap kampanii ma na celu promocję depozytów, a sama koncepcja opiera się na pokazaniu zadowolonych klientów banku BNP Paribas z innych krajów Europy w codziennych sytuacjach.
Koncepcja działań oraz kreacja została przygotowana przez Grupę Saatchi i obejmuje: ATL (spot TVC 30” i 15”, prasę, siatki wielkoformatowe i projekcje gobosowe na budynkach);  BTL (plakaty w oddziałach, layouty witryn bankowych, naklejki, ulotki do oddziałów banku); kampanię online oraz landing page produktowy.

„Zadaniem kreacji było umiejętne połączenie elementów wizerunkowych nowej marki na rynku z przekazem produktowym. Stąd o lokacie w BNP Paribas mówią Europejczycy, którzy tę instytucję znają od lat i sami korzystają z jej usług. Od zbudowanej w ten sposób wiarygodności banku mogliśmy odbić się bezpośrednio do oferty przygotowanej na nasz rynek. Jej atrakcyjność podkreślamy w humorystyczny sposób za sprawą spontanicznej reakcji naszych sąsiadów na wieść o wysokości oprocentowania lokaty BNP Paribas Fortis w Polsce.”- powiedział Jacek Praszałek – Senior Copywriter w S&S Communications.

Start kampanii : listopad 2009
Account Team:
S&S Communications: Joanna Hurda – Business Development Director, Iza Ogórek – Account Executive, Bolek Michalski – Account Executive,
S&S Direct: Weronika Lach – Account Executive
S&S Digital: Michał Rachoń – Account Manager

Strategic Team:
S&S Think Tank: Tomasz Bartnik – Chief Strategic Officer, Krzysztof Białkowski – Senior Strategic Planner

Dyrektorzy Kreatywni:
S&S Communications: Agnieszka Niska-Wójcik – Deputy Creative Director, Max Olech – Creative Director,
S&S Direct: Blanka Lipińska – Creative Director
S&S Digital: Jakub Kempny – Head of Creative

Team Kreatywny:
S&S Communications: Jacek Praszałek – Senior Copywriter, Artur Korycki – Art Director,
S&S Direct: Maciej Teodorowicz – Art Director, Michał Mendyk – Senior Copywriter,
S&S Digital: Piotr Chrobot – Art Director, Krzysztof Turek – Graphic Designer

Producent: Eliza Kurek – Senior TV Producer

Przedstawiciel Klienta:
Monika Brudło – Dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej,
Katarzyna Wojniak – Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej
Agnieszka Wilczyńska – Menedżer Komunikacji Marketingowej,
Jacek Dojnikowski - Menedżer Komunikacji Marketingowej
Daniel Miętus - Specjalista ds. komunikacji marketingowej
Beata Nanasik - Menedżer Komunikacji Marketingowej ds. Interactive
Anna Kossakowska - Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej


Planowanie i zakup mediów:
MEC

Marketing & Communications Consultants

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top