Wystartował Clipnet - sieć reklamy video IDMnet
Clipnet wyodrębniono ze struktur IDMnetu jako podmiot odpowiedzialny za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących kontent wideo. W ofercie dostępne są nośniki takie jak: videodoublebillboard, videostitial, expand videostitial. Dodatkowo możliwa jest opcja brandingu playera, w którym odtwarzany jest kontent video. Clipnet oferuje reklamę w modelu zasięgowym i w pakietach tematycznych. W sieci mogą być również realizowane kampanie targetowane behawioralnie (w oparciu o technologię firmy nugg.ad). Oferta będzie dostępna na większości witryn należących do sieci IDMnet i 4clover.
„Uruchomienie Clipnetu jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie naszych klientów reklamą video w sieci. Pozwala ona na połączenie możliwości, jakie daje telewizja (emisja kontentu audio i wideo do szerokiego audytorium), z gwarancją mierzalności oraz bardzo szerokimi możliwościami targetowania, jakie zapewnia Internet. Za nami pierwszy etap projektu, w którym skupiliśmy się na wprowadzeniu oferty w podstawowym zakresie. Pracujemy już nad kolejnymi formami reklamowymi: pre-roll i post-roll.” - mówi Michał Hejka, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju sieci IDMnet.
W ramach obsługi Clipnet oferować będzie klientom wsparcie na każdym z etapów kampanii. Przy współpracy z innymi spółkami z Grupy ZPR oraz podmiotami zewnętrznymi, zapewni opracowanie kreacji od podstaw lub dostosowanie reklam telewizyjnych do emisji w Internecie. Zagwarantuje również obsługę techniczną podczas emisji oraz raportowanie wyników kampanii m.in. w zakresie statystyk wyświetleń oraz działań zrealizowanych przez odbiorców reklamy.
Videostitial do tej pory był dostępny w ofercie IDMnet na pojedynczych witrynach zrzeszonych w sieci. Dzięki uruchomieniu Clipnetu możliwe jest zwiększenie zasięgu kampanii oraz wprowadzenie różnorodnych form reklamowych.
Źródło: IDMnet