Wyjątkowo filmowa kampania Konta Wyjątkowego BOŚ Banku
Inspiracją do stworzenia limitowanej edycji kart z gwiazdami kina było zaangażowanie już po raz drugi z rzędu BOŚ Banku w aktywny sponsoring Wielkiej Gali „Złote Kaczki”, podczas której wręczane są najstarsze w Polsce nagrody filmowe. W tym roku Gala odbędzie się 18. listopada i transmitowana będzie na żywo przez TVP1. Bank decydując się na wprowadzenie po raz pierwszy w historii na polski rynek limitowanej edycji kart z gwiazdami filmowymi sięgnął po największe i najjaśniejsze gwiazdy. Wybrane zostały ponadczasowe ikony kina światowego, a nie gwiazdy jednego sezonu, by podkreślić wyjątkowość limitowanej serii kart.
- Celem kampanii jest bezpośrednie wsparcie realizacji celów sprzedażowych, ale także repozycjonowanie BOŚ Banku w kierunku marki nowoczesnej i atrakcyjnej. Taki zabieg możliwy jest poprzez wykorzystanie w komunikacji nie tylko elementów racjonalnych związanych z bardzo atrakcyjną ofertą produktową, ale w dużej mierze także elementów emocjonalnych, które obecne są w koncepcie wykorzystującym wizerunki gwiazd do layoutów kart dołączanych do Konta Wyjątkowego - mówi Katarzyna Kubicka, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji BOŚ Banku.
28. września ruszyła kampania konta w TV, Internecie oraz prasie - Konto Wyjątkowe łączy w sobie cechy rachunku osobistego i oszczędnościowego. Oprocentowanie środków na koncie wynosi do 8% już przy minimalnym saldzie, wszystkie przelewy krajowe oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce są bezpłatne. Ale to dopiero początek, będziemy aktywni komunikacyjnie do końca roku. Przygotowaliśmy szereg niestandardowych formatów komunikacyjnych. Kolejna odsłona kampanii już wkrótce – mówi Karolina Hojka, kierująca Wydziałem Komunikacji Produktowej w Departamencie Marketingu i Komunikacji BOŚ Banku.
Za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox Media.
Spot telewizyjny wyprodukowała firma Timecode.
Materiały BTL zostały przygotowane przez agencje Radna i Szwejkowski.
Wsparciem kampanii reklamowej jest realizowana strategia komunikacji public relations, za którą odpowiada agencja Kostrzewa PR.
Kostrzewa PR