Reklama

Falvit - druga odsłona siły kobiecości

We wrześniu rozpoczyna się druga już w tym roku odsłona kampanii Falvitu – produkowanego przez Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa SA - suplementu diety dla kobiet. Nad wizerunkiem marki pracuje agencja Marketing & Communications Consultants, która po wcześniejszych działaniach PR prowadzi w bieżącym roku kampanią zintegrowaną dla Falvitu. Pierwsza część tegorocznej kampanii odbyła się w marcu i kwietniu.



Tegoroczna kampania zorientowana jest na odświeżenie wizerunku marki, zwiększenie jej rozpoznawalności i wyposażenie w atrybuty dynamizmu oraz nowoczesności. Celem działań komunikacyjnych jest zaangażowanie emocjonalne konsumentek, w których świecie – bogatym, dynamicznym, wymagającym - Falvit staje się pomocnikiem i prawdziwym ekspertem od kobiecości.

Idea  kreatywna opiera się na uwypukleniu 24-godzinnej ochrony, jaką Falvit zapewnia różnym typom kobiet, dzięki czemu wszystkie z nich mogą w pełni cieszyć się życiem w każdej chwili i o każdej porze.  W dwu wykorzystanych layoutach prasowych pojawiają się zdjęcia z wystawy „Obraz Polki XXI wieku”. Zarówno w reklamach prasowych, jak i spotach radiowych można znaleźć symboliczne odwołania do konkretnych  sytuacji w ciągu dnia, w jakich znajduje się współczesna kobieta. Ich wspólnym mianownikiem jest siła kobiecości, która pozwala udźwignąć na co dzień tak wiele zadań i ról.
Kampania prasowa obejmie takie tytuły, jak: „Twój Styl”, „Claudia”, „Pani”, „Zwierciadło”, „Shape”, „VIVA!”, „Wysokie Obcasy” oraz „Party. Życie gwiazd!”, „Olivia” i „Uroda”.

30-sekundowe spoty radiowe będzie można  będzie usłyszeć m.in. w RMF FM, RMF Classic, Radiu Zet, Chilli Zet, Antyradiu, Trójce, sieci Radia Plus oraz w stacjach z pakietu radiowego Drapacz Chmur+ (m.in. stacje Eska, Eska Rock, Tok FM, Vox).
Dodatkowo kampania zostanie wsparta emisją billboardów sponsorskich w TV.
We wrześniu i w październiku br. Falvit będzie zapraszał do oglądania prognozy pogody w weekendowych wydaniach „Dzień Dobry TVN” a także filmów w czwartkowym kinie TVN oraz programów „W roli głównej…”, „66 niezapomnianych…”, „Magiel towarzyski” i „ Jak dobrze wyglądać nago” w TVN Style.

Obecna część kampanii różni się od odsłony wiosennej doborem typu mediów. Wspólne dla obu faz pozostają prasa, radio i TV natomiast we wrześniu – zamiast spotów w kinach – wykorzystane zostaną kanały promocji interaktywnej. 14 września wystartuje kampania online wspierająca serwis społeczności owy Falvit.onet.pl.

Kampania będzie również wspierana różnymi materiałami BTL dostępnymi w aptekach na terenie całego kraju.
Nad konceptem kampanii pracował zespół kreatywny w składzie: Beata Sitek oraz Ida Zwierzchowska. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum (za koncepcję strategii komunikacji w mediach oraz realizację kampanii odpowiadają Arkadiusz Radwan – Key Account Director, Rafał Szmitrowski - Connections Manager oraz Rafał Klara - Connections Assistant). Ze strony klienta w projekcie uczestniczy Magdalena Kacprzuk – kierownik produktu OTC w PF Jelfa SA. Nad całością kampanii czuwa agencja Marketing & Communications Consultants. Pracami zespołu obsługującego Jelfę w M&CC (Anna Majewska – senior account executive; Sylwia Samborska – account executive) kieruje Małgorzata Marzewska – account manager.

Klient: PF Jelfa SA
Agencja: Marketing & Communications Consultants
Kreacja: Beata Sitek, Ida Zwierzchowska
Zespół obsługujący w M&CC:
Małgorzata Marzewska – account manager
Anna Majewska – senior account executive
Sylwia Samborska – account executive


Marketing & Communications Consultants (M&CC) powstało w marcu 2001 roku. Firma świadczy kompleksowe usługi doradcze w obszarze komunikacji korporacyjnej
i zintegrowanej komunikacji marketingowej. Misją M&CC jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z obszaru komunikacji, dzięki którym klienci będą podejmować skuteczne decyzje marketingowe oraz budować reputację firmy i marki. Główne obszary działań to: relacje z mediami, komunikacja wewnętrzna, zarządzanie reputacją firmy, zarządzanie kryzysem, CSR,  public affairs, relacje inwestorskie, reklama oraz szkolenia i seminaria.

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa SA z siedzibą w Jeleniej Górze jest producentem
i eksporterem preparatów farmaceutycznych. Firma, która w swojej ofercie posiada maści, dermoterapeutyki i dermokosmetyki, jest czołowym wytwórcą preparatów dermatologicznych w Polsce. Do portfolio spółki należą również preparaty z innych obszarów terapeutycznych, m.in. leki  szpitalne, kardiologiczne, gastroenterologiczne, oftalmologiczne oraz stomatologiczne.
Od 2006 roku PF Jelfa SA wchodzi w skład Grupy Sanitas, obejmującej również litewską firmę Sanitas oraz słowacki podmiot Hoechst-Biotika. Po nabyciu 100 proc. udziałów w kapitale zakładowym Laboratorium Farmaceutycznego Homeofarm Sp. z o.o., od grudnia 2008 roku Jelfa jest właścicielem gdańskiej firmy.

Marketing & Communications Consultants

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top