TurboDymoMan w 36.6 - bohater, który nigdy nie został pokazany w komiksach!
Promowana w ten sposób oferta to 50% ekstra, czyli o połowę więcej do każdego doładowania konta.
Kampania obecna jest w TV, Internecie, outdorze i materiałach BTL-owych od 17 sierpnia.
36.6 to młodzieżowa marka prepaid firmy Polkomtel, lidera rynku zarówno w tym segmencie, jak i w całej kategorii telekomunikacyjnej. Agencja Team One obsługuje obie marki prepaidowe tego marketera (36.6 i Simplus).
Start kampanii: 17.08.2009
Przedstawiciel klienta: Paweł Patkowski, Hanna Jasińska
Przedstawiciel agencji: Marcin Jeziorski, Alicja Kseń
Dyrektor Kreatywny: Artur Dynowski
Team Kreatywny: Piotr Fuk, Tomasz Skorupa
Reżyseria: Sebastian Pańczyk
Produkcja: Papaya Films
Producent agencyjny: Jacek Daniel
Dom mediowy: Universal McCann
Oferta nie dotyczy doładowania dokonanego za punkty zgromadzone w Programie 5 Plus.
M&CC