Reklama

Lider rynku reklamy na NewConnect

Zbliża się debiut giełdowy spółki Call2Action, specjalizującej się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla rynku reklamy.  Inwestorzy, dziennikarze i analitycy będą mieli okazję zadać osobiście pytania prezesowi spółki – Szymonowi Pikuli, który 19 sierpnia będzie gościem Czatu Giełdowego organizowanego przez portal IPO.pl.

Założona w 2008 roku spółka, szybo osiągnęła znaczącą pozycję na rynku, co zostało nagrodzone przez branżowe magazyny, m.in. laur BizTrendy przyznawany przez „Business Media” dla najlepszych dostawców i parterów polskiej branży reklamowej oraz tytuł „Firma Roku – Digital Signage” przyznany przez kapitułę miesięcznika outdoorowego „OOH Magazine”.

Call2Action działa na rynku reklamy OOH (ang. Out-of-home advertising), jako dostawca elektronicznych nośników reklamowych wykorzystujących technologię Digital Signage. Rynek Digital Signage jest obecnie w fazie wzrostu i poprzez analogię do rynków zagranicznych, w tym amerykańskiego oraz brytyjskiego, prognozowany jest jego intensywny rozwój. Według raportu przygotowanego przez CR Media Consulting, również w Polsce rynek ten będzie się w najbliższych latach dynamicznie rozwijał. Szacuje się, że przez najbliższe 4 lata przychody reklamowe rynku Digital Signage będą średnio rosły o 64 % rocznie i osiągną pułap 166,7 mln. zł. w 2012 roku. 
Call2Action posiada sieć 336 ekranów multimedialnych tworzących Call2ActionTV w 42 supermarketach Piotr i Paweł na terenie całego kraju. W realizacji jest projekt montażu 200 ekranów w salonikach prasowych Kolportera. Trwają negocjacje odnośnie kolejnej sieci liczącej 504 monitory.

Call2Action zakłada instalację około 2,5 tysiąca dodatkowych monitorów LCD do końca 2010 r., dalsza perspektywa obejmuje posiadanie sieci  3800 monitorów do 2012 roku, które zostaną zainstalowane w nowych sieciach handlowych, z którymi Call2Action prowadzi obecnie bardzo zaawansowane negocjacje.
Głównym akcjonariuszem Call2Action jest Szymon Pikula, skupiający 78,8% kapitału oraz firma technologiczna M4B dysponująca 15,2 % udziałów w spółce.

Na NewConnect trafi 25 proc. kapitału spółki. Prywatna oferta akcji będzie przeprowadzona na przełomie III i IV kwartału br.. Celem spółki jest pozyskanie około 4 mln złotych na rozwój infrastruktury biznesu.
Więcej informacji o spółce i planach rozwoju, będzie można uzyskać podczas rozmowy z Prezesem Szymonem Pikulą, która odbędzie się 19 sierpnia o godzinie 13:00 na portalu IPO.pl. Zapraszamy na Czat Giełdowy!
www.czat.ipo.pl

Autor: IPO.pl

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top