"Idź na jakość" - nowa kampania wizerunkowa McDonald's Polska
Głównym bohaterem kampanii jest flagowy produkt McDonald’s - kanapka Big Mac®. W kampanii outdoorowej obok produktu pojawia się jedynie hasło „100% wołowiny”, natomiast reklamy w prasie oraz komunikacja w restauracjach są już uzupełnione o szczegóły. Kładą one nacisk na fakt, że mięso jest grillowane w restauracjach beztłuszczowo i że nie zawiera konserwantów ani sztucznych dodatków.
Na materiałach w restauracjach pojawiają się także Wieś Mac®, McChicken® oraz frytki.
Kampania prasowa została zaplanowana w sierpniu i wrześniu w następujących tytułach: Claudia, Twój Styl, Olivia, Avanti, Show, Party, Wysokie Obcasy, CKM, Smart, Cztery Kąty, Kuchnia, National Geographic, Focus, Forum, Polityka, Wprost oraz VIVA.
Reklama outdoorowa rozpocznie się w sierpniu na 452 billboardach o różnych formatach w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym oraz Warszawie. Dodatkowym nośnikiem reklamowym są ciężarówki centrum logistycznego obsługującego McDonald’s.
Na potrzeby kampanii została stworzona także specjalna strona www.idznajakosc.pl
W atrakcyjny wizualnie sposób prezentuje ona skład i jakość kanapek BigMac, McChicken, Wieś Mac oraz frytek. Na stronę www będzie można trafić z banerów reklamowych umieszczonych na wybranych portalach. Kampania internetowa rusza w połowie sierpnia.
Kampanię stworzyła agencja DDB Warszawa, zakup mediów powierzono OMD Macroscope. Przygotowaniem strony internetowej zajęła się agencja interaktywna Tribal DDB.
McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 225 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 13 500 osób.
81 z nich to obiekty prowadzone przez 45 franczyzobiorców.
McDonald's Polska