Rekordowe wyniki serwisów Axel Springer Polska
Największe serwisy Axel Springer Polska notowały nawet kilkusetprocentowe wzrosty oglądalności. Efakt.pl posiada o 318% użytkowników więcej niż rok temu, newsweek.pl - 250%, a dziennik.pl - 104%. Wyniki tych witryn zapewniają Axel Springer Polska 8. miejsce w kategorii "Informacje i publicystyka" rankingu Megapanel PBI/Gemius. Widoczne wzrosty osiągnęły także serwisy motoryzacyjne, komputerowe i sportowe: auto-swiat.pl podwoił zasięg, oglądalność sports.pl wzrosła o 29%, a komputerswiat.pl o 8% w porównaniu do maja 2008 r.
Znacząca zmiana pozycji Axel Springer Polska w zestawieniu to także efekt wprowadzania w ciągu ostatniego roku kilkunastu nowych serwisów. Firma zajęła 18. pozycję w kategorii "Styl życia" dzięki bardzo dobrym wynikom nowych portali - w-spodnicy.pl i koktajl24.pl - oraz serwisu Students.pl . Internetowe portfolio Axel Springer Polska powiększyło się w ciągu ostatniego roku także o serwisy rekrutacyjne - StepStone.pl i Praca.info , witryny z segmentu komputerowego - Gamezilla.pl , dobragra.pl i poradnikdogry.pl - oraz serwis opinii Redakcja.pl i internetowy sklep Literia.pl .
*źródło: Megapanel PBI/Gemius, V 2009 - V 2008, real users.
Axel Springer Polska