Agencja 8fish nadal na fali
Spółka 8fish, podążając za najnowszymi trendami na rynku reklamy na świecie, oprócz rozwiązań interaktywnych (widgetów/gadżetów), proponuje tworzenie strategii i doradztwo w zakresie wykorzystania Social Media w komunikacji marketingowej. 8fish czerpie inspiracje ze swojego doświadczenia we współpracy z agencjami i klientami europejskimi oraz amerykańskimi, gdzie rzeczywiste korzystanie z serwisów społecznościowych jest dużo bardziej zaawansowane niż w Polsce.
– W planowaniu działań promocyjnych on-line marek naszych klientów uwzględniamy nowoczesne rozwiązania interaktywne, takie jak: widgety, aplikacje na platformy mobilne (np. iPhone), a także aplikacje na serwisy startowe i portale społecznościowe – mówi Bartosz Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający 8fish Sp. z o. o. – Przygotowujemy kampanie m. in. na Facebook, MySpace, Netvibes, czy napopularniejszy w Polsce – iGoogle (2 mln użytkowników).
Tworzenie treści, aplikacji, działań buzz i viral w obrębie Web 2.0 według 8fish stanowi bardzo ważny element w komunikacji marketingowej ze społecznościami internetowymi. Planując działania promocyjne w Social Media 8fish pomaga swoim klientom w wykorzystaniu następujących portali:
- Fotka.pl, Grono.net, Nasza-Klasa.pl – kampanie wirusowe, konkursy, profile sponsorowane, aktywizacja społeczności
- Facebook.com - kampanie rozliczane w modelach CPC, CPM
- Facebook.com, MySpace.com - tworzenie aplikacji, quizów oraz aktywizacja społeczności
- Twitter.com, Blip.pl, Flaker.pl – komunikacja z użytkownikami za pomocą mikroblogów
- Reklama interaktywna na serwisie Youtube.pl.
W ostatnim roku 8fish podjął współpracę ze znanymi polskimi markami, tj.: Wakacje.pl, Fly.pl, Amrest.pl, czy Money.pl. 8fish ceni ambitne wyzwania, gdzie może wykazać się innowacyjnym podejściem do promocji w internecie.
– Mamy jeszcze jeden sukces – dodaje Kwaśniewski. – Dotyczy towarzyszącej nam od powstania 8fish platformy hostującej widgety – Widgetpot.pl – polskiego centrum widgetów naszego autorstwa. W tej chwili dodano w nim już ponad 1 tys. widgetów. Widgetpot.pl stanie się niedługo jeszcze bardziej „social”.
8fish wykorzystuje morze możliwości pojawiających się na drodze firmy. W tej chwili ukierunkowuje się na Social Media. Będą one, według agencji, przyszłością komunikacji marketingowej on-line w najbliższych latach.
Firma 8fish Sp. z o. o. specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kampanii interaktywnych. Umożliwia swoim klientom pełne wykorzystanie niestandardowych działań e-marketingowych oraz form reklamy internetowej.
8fish zwiększa efektywność w dotarciu do celowych użytkowników Internetu, zarówno poprzez strony www, jak i na pulpitach systemów operacyjnych.
Przygotowuje projekty kampanii reklamowych, które swoim przekazem wywołują pozytywne emocje, dostarczają rozrywki oraz nawiązują stałą komunikację z użytkownikiem.
Personal PR