Reklama

Latem prawie wszystko się zmienia. Nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec

1 lipca br. rusza nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec. Składa się na nią outdoor i aktywność BTL, prowadzone w największych miastach Polski. W wybranych regionach kraju: na Wybrzeżu, Małopolsce i Mazurach pojawi się specjalnie im dedykowany przekaz.



Marka Żywiec gwarantuje swoim konsumentom niezmiennie najwyższą jakość, idealnie łączącą współczesność i styl jej odbiorców. Ilość, pogoda, temperatura się zmienia. To co najlepsze wciąż pozostaje niezmienne – wnętrze z jego tradycyjną recepturą, stanowiącą wybór dzisiejszego konsumenta.

Tegoroczna letnia kampania wizerunkowa jest spójna z dotychczas prowadzonymi akcjami. Od 1 lipca, billboardy pojawią się w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Lublinie, Bydgoszczy, Wrocławiu i Poznaniu. Oprócz standardowych nośników usytuowanych w centrach miast, zastosowano również niekonwencjolne rozwiązania. Są to min. ekrany LED, scrolle, infoscreeny w metrze, jak również nośniki typu front light wykorzystane w niestandardowy sposób. Dodatkowo kampania pojawi się w bankomatach i na bannerach w formacie 2 x 2 m.

Latem opalenizna się zmienia. Mazury, Wybrzeże i Małopolska


Z myślą o konsumentach z regionu Małopolski i tych przebywających nad polskim morzem czy na Mazurach marka przygotowała specjalnie dedykowane komunikaty. Projekty zostały „skrojone na miarę” – odpowiednio do ich lokalizacji oraz dominującej formy spędzania wolnego czasu  przez mieszkańców i turystów w danym regionie. Takie podejście ma na celu budowanie szczególnej więzi między marką a konsumentem.

Outdoor z reklamami marki Żywiec pojawi się na nośnikach systemowych i wielkoformatowych. Kampania potrwa do końca sierpnia br. Zaplanował ją i zakupił dom mediowy Media Concept, a kreację przygotowała agencja IQ Marketing.

Opakowania promocyjne

Kampania będzie miała wsparcie na poziomie sprzedaży. W lipcu w handlu pojawią się promocyjne opakowania kartonowe. 5,7,9-cio packi będą odpowiedzią na zmieniające się latem pragnienie konsumentów.



Grupa Żywiec S.A. jest jednym z największych producentów piwa w Polsce oraz częścią Grupy Heineken. Rocznie sprzedaje powyżej 3 mln hl piwa produkowanego w pięciu browarach (w Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku i Cieszynie). Najważniejsze marki Spółki to Żywiec, Heineken, Warka, Strong i Tatra. Marką flagową Grupy jest Żywiec – pierwsze piwo premium i największe piwo eksportowe Polski, sprzedawane za granicą od stu lat, obecnie w ponad 20 krajach świata. Ważną część portfolio stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Grupa Żywiec prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Fischer, Murphy’s) i polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter i Freeq w trzech odmianach). Grupa Żywiec S.A. zatrudnia ponad 6000 osób.

Odpowiedzialne spożycie alkoholu. Istotnym elementem funkcjonowania Grupy Żywiec S.A. są działania na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Grupa Żywiec aktywnie realizuje i wspiera projekty edukacyjne dotyczące zagrożeń i skutków nieodpowiedzialnego spożywania alkoholu (m.in. „Pijani kierowcy wiozą śmierć”, „Alkohol-nieletnim dostęp wzbroniony”, „Prowadzący-niepijący”, „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”. Grupa Żywiec prowadzi także aktywną politykę promowania odpowiedzialnego spożywania piwa poprzez udzielanie porad i informacji. Strona www.odpowiedzialnie.pl zawiera szereg informacji poświęconych zagadnieniom odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Dostarcza odpowiedzi na pytania, jak należy rozumieć pojęcie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, czym jest alkohol i co powoduje a także weryfikuje popularne mity związane ze spożywaniem alkoholu.


Grupa Żywiec

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top