Reklama

Codzienny wielki show - "FILM" demaskuje serwisy informacyjne

W poniedziałek trzy materiały z Sejmu, jedna tragedia ze świata, a na koniec „Jeszcze Jedna Mała Panda". W weekend jesteśmy bliżej ludzi, za to dajemy mniej polityki - magazyn „FILM" w lipcowym numerze demaskuje telewizyjne programy informacyjne.

Informacyjne? To właściwie określenie nieco na wyrost. Tzw. programy informacyjne mają z informacją mniej więcej tyle wspólnego, co mielony w barze mlecznym ze sztuką mięsa. Kolorowe obrazki okraszone komentarzem i dowcipem prowadzącego mają dać widzowi złudzenie, że jest w centrum wydarzeń. Do tego kilka zabiegów z dziedziny socjotechniki, kilka prostych, ale ciągle skutecznych zabiegów scenograficznych - i dajemy się nabrać. Nawet, jeżeli główną informacją jest tak naprawdę brak informacji. Jak czarują nas wydawcy programów informacyjnych - o tym w lipcowym „FILM-ie".

„FILM" to jednak przede wszystkim kino. Mimo że okres wakacyjny w kinie nie obfituje w premiery, tego lata nie zabraknie spektakularnego wydarzenia. 24 lipca na ekrany wchodzi „Harry Potter i Książę Półkrwi" - adaptacja kolejnej części przygód młodego czarodzieja z książek J.K. Rowling. W „FILM-ie" - portret Daniela Radcliffe'a, który od blisko 10 lat wciela się w postać Pottera. Dla milionów fanów na świecie Radcliffe to Potter. Czy mimo to młody aktor zrobi karierę „po Potterze"? Próba odpowiedzi - na łamach „FILM-u".

Dla koneserów natomiast nowy „FILM" przynosi prawdziwą perełkę - niepublikowany w Polsce esej Stanisława Lema o fantastyce w kinie z 1965 r.

W lipcowym „FILM-ie" także druga część praktycznego poradnika początkującego filmowca, czyli jak zdobyć pieniądze na pierwszy (i kolejne) film oraz pornoparodie, czyli śmieszne świństwa i nieporadne fabuły w kinie XXX.

Nowy „FILM" jest dostępny również w wersji z płytą DVD. Tym razem to „Pod osłoną nieba" Bernardo Bertolucciego z Johnem Malkovichem i Debrą Winger. Poruszający film o dwójce Amerykanów próbujących odnaleźć miłość w Maroku połowy XX w. był nagradzany m.in. za muzykę, zdjęcia i scenografię. Cena magazynu z filmem wynosi 9,90 zł, magazyn bez płyty kosztuje 6,90 zł.

Najciekawsze materiały nowego numeru magazynu „FILM" można przeczytać na portalach Onet i Filmweb, a także w serwisach Ukaraj.pl, Kulisy.pl, Bulvar.pl. Lipcowemu numerowi towarzyszy kampania promocyjna w telewizji Kino Polska (sponsoring wybranych filmów) oraz w Internecie w serwisach Mediarun.pl, Machina.pl i Korba.pl. Spoty „FILM-u" będą wy świetlane także podczas projekcji Orange Kino Letnie.

Platforma Mediowa Point Group

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top