Otineo poszerza ofertę o badania marketingowe
System Otineo umożliwia prowadzenie wśród użytkowników badań ankietowych, które generowane są przed lub po emitowanych spotach wideo. To pierwsze w Polsce tego typu rozwiązanie. Dzięki szerokiemu zakresowi danych demograficznych na temat użytkowników w systemie Otineo badania są prowadzone na dowolnie wyselekcjonowanych przez marketerów grupach użytkowników (np. kobieta, w wieku 24-29 lat, zamężna, mieszkająca w mieście powyżej 500 tys., mieszkańców).
– Wiemy jak ważne dla marketerów jest pozyskanie informacji zwrotnej z rynku na temat reklamowanych treści, dlatego żeby ułatwić im prace postanowiliśmy w naszym serwisie zintegrować kampanie reklamowe z badaniami marketingowymi – Łukasz Adamczyk, PR Manager Otineo.
W najbliższym czasie na bazie narzędzi do badań, Otineo uruchomi własne cykliczne badania wśród internautów mające na celu bieżące badanie efektywności kampanii wideo prowadzonych w polskim Internecie.
– Połączenie emisji reklamy z możliwością zadania pytania potencjalnym klientom to innowacja, która stanowi dla nas bardzo cenne źródło informacji. W naszej kampanii wykorzystaliśmy pytanie poemisyjne, aby poznać plany zakupowe użytkowników Otineo. – mówi Joanna Kubiak, Brand & Communication Manager w firmie Whirlpool.
Miesięczna liczba odwiedzin systemu Otineo to ponad 800 tys., a ilość miesięcznie wyemitowanych reklam sięga 2 mln. W systemie zarejestrowanych jest prawie 200 tys użytkowników, którzy za oglądanie reklam otrzymują darmowe doładowania do swoich telefonów komórkowych. Z systemu korzystali już najwięksi w Polsce reklamodawcy m.in. PZU, Carlsberg, Whirlpool, Telepizza, MIO, Ubisoft, Cropp/LPP i wiele innych.
Otineo