Cormedia dla polskiego oddziału Sopro
Kampania reklamowa Sopro prowadzona jest w ramach sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline, a jej format został specjalnie dostosowany do potrzeb klienta. Wykonano kilka linii kreacji, a poszczególne reklamy emitowane są na stronach z najlepiej dopasowaną treścią i poruszających tematykę ściśle związaną z produktami Sopro. Wybór witryn i stron w ich obrębie odbywa się na podstawie zdefiniowanych wcześniej słów kluczowych. Reklama wyświetla się wyłącznie w treści artykułów w modelu emisji flat fee.
Dla firm wykorzystujących do promocji Internet coraz większe znaczenie ma kontekst, w jakim komunikat czy reklama się pojawia. Forma powinna być skuteczna, ale zarazem jak najmniej drażniąca. Jednak standardowe formy prezentacji tracą na skuteczności, stąd nasz pomysł, by reklamę skuteczną i atrakcyjną graficznie emitować tylko w miejscach dokładnie dopasowanych, najbliższych jej kontekstowo. - mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.
Podstawowym celem tej kampanii jest dotarcie z przekazem produktowym do coraz większego grona osób poszukujących rzetelnych informacji w Internecie. Emisja kontekstowa jest nierozerwalną częścią serii artykułów tematycznych z zakresu stosowania chemii budowlanej, dlatego mamy pewność, że docieramy ze swoim przekazem w precyzyjnie wybraną grupę docelową. - dodaje Piotr Sokulski, kierownik marketingu produktowego i analiz Sopro.
Kampania potrwa sześć miesięcy, a reklamy będą emitowane na wybranych stronach witryn tworzących tematyczną sieć reklamową BUDOWNICTWOonline (m.in. budujemydom.pl, dom.pl, budnet.pl, taniachata.pl). Planowany zasięg kampanii to 170 tys. użytkowników miesięcznie.
Cormedia