"Draka o makaron" również wśród graczy
Marka Knorr Nudle rozpoczęła pod koniec maja niestandardową kampanię promocyjną. Głównym jej elementem jest konkurs z zadaniami w którego rozwiązaniu pomaga interaktywny film pod tytułem “Przygodożercy, Draka o Makaron”. Akcji towarzyszą działania reklamowe w telewizji i Internecie oraz wśród graczy komputerowych.
Odbiorcami marki Nudle są osoby młode, które bardzo intensywnie korzystające z Internetu. Skuteczna komunikacja e-marketingowa skierowana do tej grupy musi być wielokanałowa, dlatego obok kampanii banerowej, aktywności w sieciach społecznościowych i wyszukiwarkach zdecydowaliśmy na reklamę w grach, która doskonale wpisuje się w strategię tej marki. - mówi Rafał Krzywoszyński, szef domu mediowego Media Direction OMD.
AdAction odpowiada za przygotowanie kampanii w takich grach jak NBA Live 2009, Guitar Hero czy Counter Strike. Reklamy wyświetlane są w grach na konsoli Playstation 3 oraz na PC w postaci różnej wielkości billboardów. Reklama wyświetlana jest w ramach sieci IGA Worldwide i dociera obecnie do 350 000 graczy w Polsce. Kampania potrwa do końca czerwca.
Reklama emitowana w sieci IGA musi spełniać kilka warunków. Musi być odpowiednio duża i zajmować odpowiedni procent ekranu monitora, kontakt z nią nie może być krótszy niż 2 sekundy i musi być zachowany właściwy kąt pod którym reklama jest widoczna. Jeżeli reklama nie spełni któregoś z tych warunków nie zostanie zliczona i co najważniejsze nie obciąży budżetu reklamodawcy, pomimo iż może być zauważona przez graczy. - tłumaczy Maciej Czerwiński z AdAction.
Przygotowanie kampanii w grach zlecił dom mediowy Media Direction OMD.
AdAction