Nietypowa kampania Kubuś Waterrr w czasopismach Wydawnictwa Egmont.
- Staramy się przygotowywać oferty z najwyższą dbałością o satysfakcję i skuteczność działań promocyjnych prowadzonych na łamach czasopism wydawnictwa – mówi Katarzyna Puchalska – Advertising Sales Manager w Egmont Polska.
Dotychczas w kampanii wykorzystano następujące tytuły: Auta, Hannah Montana, Kaczor Donald, Księżniczka, Power Rangers, Spider-Man, W.I.T.C.H., Styl W.I.T.C.H. Promocja trwa od 22. maja do 16. czerwca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
************
Egmont jest międzynarodową Grupą Medialną, której korzenie sięgają 1878 roku. Obecnie działa w ponad 20 krajach świata. Polski oddział wydawnictwa powstał w 1990 roku. Egmont jest jednym z największych w Polsce wydawców książek i czasopism dla dzieci i młodzieży. W portfolio wydawnictwa znajduje się ponad 40 tytułów prasowych. Do umocnienia pozycji wydawnictwa na rynku polskim przyczyniła się siła takich tytułów, jak Kaczor Donald, Kubuś Puchatek, W.I.T.C.H., Spider-Man, czy Barbie. Bogactwo asortymentu poszerzają komiksy skierowane także do dorosłego czytelnika, gry planszowe i wysyłkowe kluby książek. Więcej na www.egmont.pl
Waterrr to woda źródlana od Kubusia z dodatkiem soków owocowych, bez konserwantów i sztucznych barwników, dostępna w trzech pysznych, gaszących pragnienie smakach (cytrynowym, truskawkowym i jabłkowym). Dodatkowym atutem Kubusia Waterrr jest opakowanie, które sprawdzi się w każdej sytuacji (w tornistrze, plecaku czy na wycieczce) - czyli poręczna butelka i specjalna nakrętka, uniemożliwiająca przypadkowe rozlanie produktu.
Egmont