ACR odpowiedzialny za media online w kampanii rebrandingowej grupy Aviva w Polsce.
Obejmuje ona najważniejsze serwisy m.in. Onet, Wp.pl, Interię, a także portale społecznościowe. Poprzez m.in. niestandardowe formy reklamy, Aviva komunikuje zmianę nazwy, wykorzystując przy tym grę słów „Wielkie przedstawienie”.
„Kampania w Internecie stanowi dla nas bardzo ważny element komunikacji marketingowej, ponieważ jednocześnie promujemy nasz nowy serwis www.aviva.pl. Zdecydowaliśmy się na współpracę z domem mediowym ACR, ponieważ przedstawił nam strategię najbliższą temu co chcemy osiągnąć w tym projekcie.” – mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce ds. marketingu.
Dom mediowy ACR pracuje dla grupy Aviva w Polsce 2007 r. W wyniku przetargu organizowanego przez grupę Aviva, ACR i tym razem wygrał budżet na kampanię online.
K2 Internet