Letnia kampania Jupi
W okresie letnim od czerwca do sierpnia, marka Jupi (Hoop Polska) rusza z kampanią outdoorową, bardzo intensywnie będzie również obecna w kinach i w Internecie.
Czerwcowa kampania outdoorowa marki Jupi obejmie 300 billboardów oraz 500 citylightów w ośmiu największych miastach Polski.
Również w czerwcu ruszy silna ośmiotygodniowa kampania Jupi w 21 kinach sieci Multikino oraz czterotygodniowa kampania 31 kinach Cinema City i Helios.
Spot kinowy nawiązuje do radości życia, witalności i energii, którą dają owoce zawarte w napojach Jupi. Jednocześnie komunikujemy w nim promocję konsumencką na stronie internetowej.– mówi Łukasz Nowak, Junior Brand Manager marki Jupi
W kinach Multikino planowane są również działania typu off screen (m.in., naklejki na podłogach oraz emisje spotów na plazmach).
Marka Jupi jest także jednym ze sponsorów „Summer Promo” w Cinema City. W kinach tej sieci planowane są również akcje samplingowe.
W ramach letnich aktywności, na stronie www.jupiland.com, Jupi zaplanował promocję konsumencką, ściśle nawiązującą do spotu. Każdy z uczestników może zaprojektować koszulkę przy pomocy narzędzi udostępnionych na stronie, trzy najlepsze projekty zostaną nagrodzone. Nagrodami są notebooki, zaproszenia do kina oraz koszulki ze zwycięskimi projektami. Promocja będzie również wspierana w interencie. www.jupiland.com
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)