Ad-Vice gwarantuje dotarcie spotu video do ponad 5 mln internautów
Podstawowa oferta GRPSPOT to emisja 15 sekundowych spotów w odtwarzaczach wydawców (O2 - wrzuta.pl oraz smog.pl, Patrz.pl, Fotka.tv, fdb.pl, Moto24.tv) przed właściwym materiałem video. GRPSPOT daje możliwość emisji reklamy z jednego adserwera (ADOCEAN VIDEO) na wielu powierzchniach reklamowych przy maksymalizacji zasięgu reklamy (dowolny tzw. capping w obrębie produktu).
Główne zalety nowego produktu reklamowego GRPSPOT to:
- olbrzymi zasięg miesięczny dla przekazu video – ponad 5 mln internautów miesięcznie, capping wspólny dla całego produktu (5.5 milionów użytkowników real users korzystających z odtwarzaczy na serwisach wchodzących w skład pakietu – wg badania Megapanel PBI/Gemius, marzec 2009),
- niezwykła efektywność kosztowa dzięki sprzedaży reklamy w pakietach,
- unikalna technologia serwowania reklamy (specjalna metodologia zliczania TYLKO rozpoczętych emisji reklam video przez system AdOcean, jeden system emitujący reklamę).
- Videostitial (automatyczna emisja reklamy video w formacie zakrywającym treść serwisu WWW) ,
- Videostitial + Billboard (emisja reklamy video w formacie zakrywającym treść serwisu WWW, rozpoczynana przez użytkownika po kliknięciu w billboard),
- Videostitial + Scroller (emisja reklamy video w formacie zakrywającym treść serwisu WWW, rozpoczynana przez użytkownika po kliknięciu w scroller).
Sieć Ad-Vice istnieje na rynku od 2007 roku. Jest jedną z największych sieci reklamy on-line w Polsce. W portfolio posiada ponad 150 witryn o wysokim potencjale reklamowym, od powszechnie znanych aż po wąskotematyczne i niszowe.
Spółka Ad-Vice jest inwestycją portfelową funduszu Xevin Investments, w skład którego wchodzą m. in.: Cube Group - jedna z największych i najszybciej rozwijających się firm z zakresu Performance Marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej, agencja interaktywna Autentika, 8fish – agencja specjalizująca się w tworzeniu widgetów.
Od lutego 2009 roku sieć Ad-Vice jest wyłącznym przedstawicielem na rynek polski prekursora i światowego lidera targetowania behawioralnego w internecie – amerykańskiej firmy AudienceScience.
Personal PR