MEC Interaction zdobył budżet Bio-Active
Kampania „Kiperiada” będzie promować internetowy konkurs fotograficzny, którego główną nagrodą jest wyjazd na Cejlon z Beatą Pawlikowską – ambasadorem marki Bio-Active, oraz aparat fotograficzny Olympus. Oprócz zwycięzcy konkursu fotograficznego online, na wyprawę zabrane zostaną także dwie osoby, które w opakowaniach Bio-Active znajdą herbatę parzącą się na niebiesko. Celem kampanii jest budowa podróżniczego i kiperskiego wizerunku marki.
Marka Bio-Active istnieje na rynku od 2000 roku. Jej twórcą jest Jarosław Kosiński – podróżnik oraz jednocześnie wielki znawca i miłośnik herbaty. Firma w ograniczonym zakresie angażuje się w rynek herbat czarnych (ok. 60 proc. rynku herbaty w Polsce) i skupia się na budowaniu oraz poszerzaniu rynkowych nisz. Głównym obszarem aktywności firmy są: herbaty czerwona, biała, zielona oraz herbaty funkcjonalne.
Od niedawna strategicznym partnerem Bio-Active w zakresie budowania obecności marki w internecie i nowych mediach jest firma Xevin Consulting, która była odpowiedzialna m.in. za organizację przetargu oraz doradztwo przy wyborze optymalnych rozwiązań mediowych.
Personal PR