Karnety na Selector Festival i płyty Depeche Mode - majowa "Machina" z prezentami
Depeche Mode wydali nową płytę i znów są na szczytach list przebojów. Kiedyś fani zespołu stanowili silną subkulturę, identyfikowali się z zespołem, mieli grzywki a'la Dave Ghan, nosili czarne skórzane kurtki ramoneski, czarne spodnie i czarne pantofle na grubej podeszwie. A jak jest dzisiaj? Na stronie www.machina.pl quiz sprawdzający dla fanów - „Jak dobrze znasz Depeche Mode?" Podpowiedzi w majowej „Machinie", a do wygrania single „Wrong" oraz płyty "Sounds of the Universe".
Karnety na Selector Festival można wygrać w konkursie na stronie www.machina.pl/selector .
„Machina" prezentuje także polski „towar eksportowy". Pati Yang wydała nową płytę poza krajem. Bardzo dobrą płytę. „Machinie" opowiada o muzycznym chaosie.
W majowej „Machinie" również powrót kultowych filmów. Dla tych, co pamiętają i tęsknią - ranking bohaterów Star Treka. A dla współczesnych dzieci-kwiatów - co kryją zakamarki szaf prawdziwych hipisów, a także manifest hipisowskiego idealizmu - musical „Hair" w nowej, kinowej wersji.
Do majowej „Machiny" dołączone jest DVD, a na nim - „Casanova" Federico Felliniego.
Nowej „Machinie" towarzyszy promocja na łamach dodatku do Gazety Wyborczej pt. „Gazeta Co Jest Grane" oraz w ogólnopolskim wydaniu dodatku „Dziennika", „Kultura", a także w Internecie na portalach: Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Mediarun.pl, Korba.pl, Film.pl, Dlaczego.korba.pl oraz Depechemode.pl. Za kreacje oraz zakup mediów odpowiada Media Point Group.
Platforma Mediowa Point Group