Reklama w formacie InSkin po raz pierwszy w Polsce
InSkin na świecie znajduje się w ofercie takich wydawców jak The Sun czy Telegraph Media Group. InSkin to interaktywna ramka reklamowa otaczająca odtwarzacz wideo. Użytkownik zainteresowany obejrzeniem całej reklamy, może w każdej chwili ją rozwinąć i zapoznać się z materiałem promocyjnym - animacją, reklamą wideo czy nawet miniaturową stroną internetową. Oglądany klip wideo jest na ten czas automatycznie wstrzymywany.
- InSkin jest bardzo popularny wśród reklamodawców w Europie Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych, natomiast na polskim rynku to zupełna nowość. InSkin jest wyjątkowo skutecznym, interaktywnym narzędziem reklamowym, angażującym internautów. Ponieważ jest inicjowany „na życzenie" przez samych użytkowników, nie jest natarczywy i nie denerwuje. W kontekście coraz większej popularności materiałów wideo w internecie, InSkin to ważny krok w rozwoju oferty reklamowej w sieci - mówi Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży w segmencie Internet Agory.
Z innowacyjnej formy reklamowej jako pierwsza w Polsce skorzystała firma Michelin, której kampania promocyjna na Gazeta.pl ruszyła w pierwszych dniach kwietnia. Na świecie w formacie InSkin reklamowali się m. in. LG, Nokia, Sony, Toshiba, Citroen i Guiness.
- Cieszymy się, że MICHELIN ENERGYTM Saver może jako pierwszy skorzystać z kampanii opartej na tym innowacyjnym formacie. InSkin jest wszechstronny, intryguje i wzbudza chęć interakcji z reklamą, dlatego dla nas jest on idealnym narzędziem budowania wizerunku, jak i intencji zakupu - mówi Magdalena Jędrusek, Koordynator Komunikacji Marketingowej Michelin Polska S.A.
W ofercie reklamowej Gazeta.pl w ramach reklamy wideo znajdują się: spot reklamowy emitowany przed materiałem wideo, streaming, product placement, brand integration, Cube Online, sponsoring cyklu oraz projekty przygotowane specjalnie na potrzeby klienta, jak np. Pierwszy Milion.
Więcej informacji: http://serwisy.gazeta.pl/reklama/3481800,79048.html .
Agora SA