Reklama

"Wszelkie prawa zastrzeżone". Nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec.

1 kwietnia br. startuje najnowsza kampania wizerunkowa marki Żywiec. Składa się na nią ogólnopolska kampania outdoorowa oraz nowy spot reklamowy.


Nowa, wiosenna odsłona kampanii wizerunkowej marki Żywiec oparta jest na koncepcie niezmienności piwa Żywiec w obliczu zmieniającego się świata. To, co w marce pozostaje stałe, to jej fundament – niezmienna, najwyższa jakość piwa. Jedynie Żywiec ma prawo powiedzieć o sobie: „Jedno od lat to samo źródło wody, jedno, niezmienne miejsce produkcji i jeden browar”. Te właśnie wartości mocno wyróżniają markę na rynku piwa w Polsce. Cztery hasła - „Jeden Browar.”, „Jedno Źródło.”, „Jedno Miejsce.”, „Wszelkie prawa zastrzeżone.” - pojawią się jako główny przekaz outdoorowej kampanii wizerunkowej.



Działania wizerunkowe marka Żywiec rozpocznie na nośnikach outdoorowych. Obejmą one swoim zasięgiem 10 polskich miast: Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawę oraz Wrocław. Billboardy z reklamami marki Żywiec pojawią się na nośnikach systemowych i wielkoformatowych. Kampania outdoorowa potrwa do końca kwietnia b.r. Zaplanował ją i zakupił dom mediowy Media Concept, a kreację przygotowała agencja Just.

Drugim elementem kampanii marki Żywiec będzie komunikacja telewizyjna, która ruszy tuż przed długim majowym weekendem. Najnowszy spot prezentowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.
* * * * *
Grupa Żywiec S.A. jest jednym z największych producentów piwa w Polsce oraz częścią Grupy Heineken. Rocznie sprzedajemy pow. 13 mln hl piwa produkowanego w naszych pięciu browarach (w Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku i Cieszynie). Najważniejsze marki Spółki to Żywiec, Heineken, Warka, Strong i Tatra. Marką flagową Grupy jest Żywiec – pierwsze piwo premium i największe piwo eksportowe Polski, sprzedawane za granicą od stu lat, obecnie w ponad 20 krajach świata. Ważną część naszego portfolio stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Prowadzimy również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Fischer, Murphy’s) i polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter i Freeq w trzech odmianach). Grupa Żywiec S.A. zatrudnia ponad 6000 osób.

Odpowiedzialne spożycie alkoholu. Istotnym elementem funkcjonowania Grupy Żywiec S.A. są działania na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Grupa Żywiec aktywnie realizuje i wspiera projekty edukacyjne dotyczące zagrożeń i skutków nieodpowiedzialnego spożywania alkoholu (m.in. „Pijani kierowcy wiozą śmierć”, „Alkohol-nieletnim dostęp wzbroniony”, „Prowadzący-niepijący”, „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”. Grupa Żywiec prowadzi także aktywną politykę promowania odpowiedzialnego spożywania piwa poprzez udzielanie porad i informacji. Strona www.odpowiedzialnie.pl zawiera szereg informacji poświęconych zagadnieniom odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Dostarcza odpowiedzi na pytania, jak należy rozumieć pojęcie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, czym jest alkohol i co powoduje a także weryfikuje popularne mity związane ze spożywaniem alkoholu.

On Board PR

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top