"Wszelkie prawa zastrzeżone". Nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec.
Nowa, wiosenna odsłona kampanii wizerunkowej marki Żywiec oparta jest na koncepcie niezmienności piwa Żywiec w obliczu zmieniającego się świata. To, co w marce pozostaje stałe, to jej fundament – niezmienna, najwyższa jakość piwa. Jedynie Żywiec ma prawo powiedzieć o sobie: „Jedno od lat to samo źródło wody, jedno, niezmienne miejsce produkcji i jeden browar”. Te właśnie wartości mocno wyróżniają markę na rynku piwa w Polsce. Cztery hasła - „Jeden Browar.”, „Jedno Źródło.”, „Jedno Miejsce.”, „Wszelkie prawa zastrzeżone.” - pojawią się jako główny przekaz outdoorowej kampanii wizerunkowej.
Działania wizerunkowe marka Żywiec rozpocznie na nośnikach outdoorowych. Obejmą one swoim zasięgiem 10 polskich miast: Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawę oraz Wrocław. Billboardy z reklamami marki Żywiec pojawią się na nośnikach systemowych i wielkoformatowych. Kampania outdoorowa potrwa do końca kwietnia b.r. Zaplanował ją i zakupił dom mediowy Media Concept, a kreację przygotowała agencja Just.
Drugim elementem kampanii marki Żywiec będzie komunikacja telewizyjna, która ruszy tuż przed długim majowym weekendem. Najnowszy spot prezentowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.
* * * * *
Grupa Żywiec S.A. jest jednym z największych producentów piwa w Polsce oraz częścią Grupy Heineken. Rocznie sprzedajemy pow. 13 mln hl piwa produkowanego w naszych pięciu browarach (w Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku i Cieszynie). Najważniejsze marki Spółki to Żywiec, Heineken, Warka, Strong i Tatra. Marką flagową Grupy jest Żywiec – pierwsze piwo premium i największe piwo eksportowe Polski, sprzedawane za granicą od stu lat, obecnie w ponad 20 krajach świata. Ważną część naszego portfolio stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Prowadzimy również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Fischer, Murphy’s) i polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter i Freeq w trzech odmianach). Grupa Żywiec S.A. zatrudnia ponad 6000 osób.
Odpowiedzialne spożycie alkoholu. Istotnym elementem funkcjonowania Grupy Żywiec S.A. są działania na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Grupa Żywiec aktywnie realizuje i wspiera projekty edukacyjne dotyczące zagrożeń i skutków nieodpowiedzialnego spożywania alkoholu (m.in. „Pijani kierowcy wiozą śmierć”, „Alkohol-nieletnim dostęp wzbroniony”, „Prowadzący-niepijący”, „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”. Grupa Żywiec prowadzi także aktywną politykę promowania odpowiedzialnego spożywania piwa poprzez udzielanie porad i informacji. Strona www.odpowiedzialnie.pl zawiera szereg informacji poświęconych zagadnieniom odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Dostarcza odpowiedzi na pytania, jak należy rozumieć pojęcie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, czym jest alkohol i co powoduje a także weryfikuje popularne mity związane ze spożywaniem alkoholu.
On Board PR