Reklama

Kampania reklamowa cyfrowej lustrzanki Olympus E-620 pod hasłem: Licencja na kreatywność.

1 kwietnia br. Olympus Polska rusza z kampanią reklamową lustrzanki cyfrowej: E-620 pod hasłem: Licencja na kreatywność!
Celem kampanii jest prezentacja kolejnego członka rodziny E-System  wyposażonego w nową technologię – Filtrów Artystycznych.  Chcemy zapoznać odbiorcę z  najmniejszą i najlżejszą na świecie kreatywną cyfrową lustrzanka z wbudowaną stabilizacją obrazu! Nowy aparat Olympus E-620 łączy w sobie wyrafinowane rozwiązania techniczne, jakich oczekują profesjonaliści z prosta obsługą funkcji, tak cenioną przez amatorów fotografowania. Zintegrowane w aparacie Filtry artystyczne zachęcają użytkowników do wyzwolenia artystycznej pasji.

Model  E-620 ogniskuje  wszystko, co najwspanialsze w cyfrowych lustrzankach Olympus opartych na standardzie Cztery Trzecie.
Kampania reklamowa obejmie swoim zasięgiem telewizję, prasę branżową i internet. Będzie widoczna w telewizji TVN (Olympus pojawi się w emisjach przy „Szkle kontaktowym”, „Co za tydzień”, „Po mojemu Cejrowski”, „Gadżet”, „Turbo kamera stop”.
Specjalnie przygotowane kreacje pojawią się także w prasie fotograficznej np. Foto, Fotografia Cyfrowa, PC World Computer, Digital Foto Video, Biuletyn Fotograficzny, Lustrzanka, SMART. Kampania będzie prowadzona także w serwisach – ceneo, skąpiec i fotopolis.
Ciekawym pomysłem jest stworzenie specjalnej podstrony (www.partner.olympus.pl) gdzie sukcesywnie zamieszczane będą informacje o dostępności produktu ( sklepy).

Kampania reklamowa lustrzanki cyfrowej E-620-Licencja na kreatywność – potrwa 2 miesiące.

Olympus Polska

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top