Reklama

mediaStandard 2009. Oblicza nowych mediów

Branżowy portal Internet Standard po raz kolejny zaprasza na cykliczną konferencję poświęconą przemianom we współczesnych mediach oraz ich wpływom na zmianę konsumpcji treści przez użytkowników. Konferencja odbędzie się w dniach 2-3 kwietnia 2009 r. w budynku Agory przy ul. Czerskiej w Warszawie.

Na konferencji prześwietlone zostaną zjawiska konwergencji współczesnych mediów oraz stopień ich internetyzacji. Ponad 20 prelegentów, ekspertów przyjrzy się bliżej m. in. strategiom rozwoju projektów on-line mediów tradycyjnych (Axel Springer, Agora, PolskaPresse), głośno dyskutowanym ostatnio problemom prawnym nowych mediów, a także zgłębi tajniki koegzystowania w dużych grupach medialnych (ITI, Bauer). Specjalny blok, w którym udział wezmą m. in. Sławomir Pliszka (PBI), Jarosław Sobolewski (IAB Polska) oraz Piotr Słaby (Expert Monitor) poświęcony zostanie  charakterystyce współczesnego rynku reklamy w mediach oraz specyfice badań crossmediowych. Nie zabraknie prezentacji argumentujących zmiany w konsumpcji treści (różne formaty wideo i tv), wystąpień obrazujących sylwetkę odbiorcy mediów XXI w., a także charakteryzujących dynamicznie zmieniający się warsztat dziennikarski, który coraz częściej funkcjonuje w dyktacie szybkości, a nie jakości.

Czy prasę tradycyjną czeka zagłada? Jakie są kryzysowe strategie mediów tradycyjnych? Na te pytania spróbuje odpowiedzieć Edwin Bendyk (Tygodnik Polityka). Jak kształtują się trendy lokowania budżetów reklamowych w mediach? W którą stronę: szybkości, jakości czy uspołeczniania treści wychyli się wahadło mediów XXI w.? Konferencja mediaStandard 2009. Oblicza nowych mediów to najważniejsze branżowe wydarzenie roku prześwietlające współczesne zjawiska w świecie mediów oraz niepowtarzalna okazja nawiązania kontaktów i kuluarowej wymiany opinii. Obecność obowiązkowa dla właścicieli i pracowników spółek medialnych, dziennikarzy, marketerów, analityków mediów i reklamy, mediaplanerów oraz wszystkich tych, dla których media to nie tylko "M jak miłość", telewizyjne wiadomości oraz piątkowe wydanie Gazety Wyborczej.

Patronem branżowym konferencji jest PBI oraz IAB Polska. Patronat medialny objęły: IDG.pl, Interia, Bankier, o2.pl oraz Onet. Patronem konferencji jest serwis GoldenLine.

Konferencja 2–3 kwietnia 2009 r.

Miejsce: Warszawa, Budynek Agory ul. Czerska 8/10

Organizator: Internet Standard
Szczegóły i zgłoszenia: http://www.internetstandard.pl/konferencje/mediastandard2009/ip/default.html

IDG Poland

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top