Musli Lubella prowadzi konkurs na ulubioną porę smaku
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zalogować się na stronie www.4porysmaku.pl i odpowiedzieć na pytanie dotyczące smaków ulubionej pory roku. Co tydzień najoryginalniejsze odpowiedzi w każdej z 4 kategorii otrzymują główną nagrodę – weekend SPA dla 2 osób z aromatycznymi zabiegami owocowymi. Wybrane odpowiedzi nagradzane są zestawami soczyście owocowych kosmetyków.
Wszystkie osoby wchodzące na stronę www.4porysmaku.pl mogą wysłać znajomym e-kartkę z wakacji ze swoim zdjęciem, przedłużając tym samym letnie wspomnienia.
Koordynatorem konkursu jest agencja reklamowa Grupa 3, która zajmuje się jego kompleksową obsługą od strony prawnej i organizacyjnej. Agencja opracowała też koncepcję i kreację konkursu oraz promujące go materiały POS. Stronę internetową 4porysmaku.pl zaprojektowała i stworzyła Grupa 3 Interactive.
Konkurs rozpoczęła koordynowana przez Grupę 3 akcja samplingowa. W 9 miastach Polski (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Szczecin, Łódź oraz Lublin) ubrane w letnie stroje hostessy wręczały kobietom specjalnie przygotowane saszetki Musli Lubella „Letnia pokusa” z informacją o konkursie.
Grupa 3