Bacardi Mojito Mix&Play: Weź udział w konkursie, zmiksuj klip - wygraj imprezę
Główną nagrodą w konkursie jest Bacardi Mojito Night Party - impreza zorganizowana specjalnie dla zwycięzcy i grupy jego znajomych w najlepszym klubie w wybranym mieście. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy wyselekcjonować najlepsze zdjęcia z imprez i dzięki specjalnym aplikacjom, dostępnym na oficjalnej stronie konkursu www.mojito.pl, zmiksować z nich klip.
Konkurs podzielony jest na trzy etapy. Po zamknięciu każdego z nich, uruchamiana będzie galeria ze wszystkimi zgłoszonymi projektami, które następnie oceni jury w składzie: Szymon Rogiński (uznany fotograf), Joanna Rechnio (reżyser filmów i teledysków), Kuba Łubniewski (operator filmowy, reżyser teledysków). Jury w każdym etapie wybierze najbardziej kreatywną pracę i zwycięzcę głównej nagrody.
Konkursowi towarzyszyć będzie kampania reklamowa na portalach: Interia pl., Onet pl., Youtube.com oraz na Facebook.com. Za koncepcję Bacardi Mix&Play, przebieg konkursu oraz realizację nagrody głównej odpowiedzialna jest agencja xrs nowe media.
Więcej informacji na temat konkursu stronie: www.mojito.pl
Bacardi to najbardziej znana marka z portfolio Grupy Bacardi-Martini. Nazwa jest zastrzeżona dla najprzedniejszych destylatów z trzciny cukrowej - rumów. Marka jest obecnie liderem na rynku rumów, od dłuższego czasu jest też jednym z najlepiej sprzedających się produktów alkoholowych na świecie. Sprzedawany w ponad 180 krajach rum Bacardi cechują wysoka jakość, tradycja, oryginalność i wyśmienity smak. Markę stworzył Don Facundo Bacardi, w 1862 roku. Gładki, lekki, biały rum stał się prawdziwym hitem. Jest podstawą najpopularniejszych na świecie i ulubionych drinków konsumentów - Bacardi z Colą Original Cuba Libre (Bacardi, cola i limonka) oraz Bacardi Mojito The Original i Bacardi Daiquiri
Partner of Promotion