Reklama

Knorr Nudle - "Przygodożercy, draka o makaron"

Marka Knorr Nudle rozpoczęła kolejną niestandardową kampanię promocyjną – „Przygodożercy, Draka o makaron”. Osoby, które wezmą w niej udział mają szansę wygrać wycieczkę dookoła świata. Aby ją zdobyć, należy rozwiązać szereg zadań, które pojawią się w interaktywnym filmie dostępnym na stronie www.knorrnudle.pl . Wsparciem promocji będzie kampania telewizyjna, internetowa i outdoor.



Głównym elementem kampanii jest interaktywny film “Przygodożercy, Draka o Makaron”. Jego zaskakująca fabuła z przymrużeniem oka traktuje klasyczne filmy sensacyjne i wykorzystuje ich charakterystyczne elementy.  Nie mogło w nim zabraknąć pięknych kobiet, porwań, szalonych pościgów, czarnych charakterów, zaskakujących zwrotów akcji i trudnych do rozwiązania zagadek. Odpowiednio dobrana ścieżka dźwiękowa i charakterystyczny głos kultowego lektora filmów akcji, Zdzisława Szczotkowskiego, podkreślają klimat niestandardowej realizacji. Internauci sami stawiają się w roli bohatera filmu, a ich decyzje mają bezpośredni wpływ na przebieg wydarzeń. Aby przejść do kolejnego etapu, muszą rozwiązywać szereg zadań, a nie wszystkie z nich są proste. Uczestnicy, którzy chcą zawalczyć o nagrodę główną przewidzianą w tej promocji - bilet dookoła świata - będą musieli wykazać się sprytem i własną inwencją. Do wygrania jest także wyczynowy rower, notebooki i nawigacje GPS z mapą Europy.

“Draka o makaron” to pierwsza tego typu realizacja skierowana do polskich internautów.  - mówi Karol Piekutowski Brand Manager marki Knorr Nudle. Chcieliśmy stworzyć komunikat, który będzie wciągający, a równocześnie nie wymagający od odbiorcy zbyt skomplikowanej i trudnej do zrozumienia interakcji. Stąd pomysł na stworzenie interaktywnego filmu, opartego na slapstickowym humorze i symbolach znanych dobrze odbiorcom. W naszych działaniach stawiamy na interakcję z użytkownikami, których inspirujemy do kreatywnych działań i pomysłów . Doświadczenie z poprzednich kampanii pokazuje, że nasze szalone akcje w sieci cieszą się ogromną popularnością.

Akcja Przygodożercy promowana jest na targetowanych nośnikach Citylight, poprzez kampanię internetową oraz w telewizjii. 30-sekundowy spot reklamowy nawiązujący formą do działań internetowych, od połowy maja br. emitowany jest w Polsacie, TVN oraz w stacjach niszowych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Akcję, na zlecenie firmy Unilever Polska, przygotowała agencja Click5. Finał akcji przewidziany jest na początek lipca. Interaktywny film dostępny jest w sieci pod adresem www.knorrnudle.pl

Multi Communications
 

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top