Emporia Telecom wspiera naukowców
Tegorocznemu zjazdowi towarzyszy hasło „Pomyślna i niepomyślna starość. Wyzwania dla ochrony zdrowia, polityki społecznej i edukacji”. Jego tematyka dotyczy najważniejszych problemów związanych ze starzeniem się i starością, jakie są udziałem coraz większej części polskiego społeczeństwa.
W zjeździe weźmie udział kilkaset osób, z czego większość to lekarze. Obrady odbędą się w sekcjach: medycznej, której tematyka skoncentruje się wokół największych wyzwań geriatrii oraz społecznej, skupionej na zapewnieniu seniorom bezpieczeństwa socjalnego, ubezpieczenia emerytalnego i funduszy emerytalnych oraz przestrzegania ich praw. Przewidziana jest także prezentacja wstępnych wyników projektu PolSenior „Aspekty medyczne, psychologiczne, socjologiczne i ekonomiczne starzenia się ludzi w Polsce”. Zaplanowano również specjalną sesję międzynarodową, podczas której zaprezentują się zaproszeni goście zagraniczni, geriatrzy i gerontolodzy. Pełen program zjazdu jest dostępny na stronie www.gerontologia.eu.
Emporia Telecom wspiera inicjatywy, których celem jest poprawa jakości życia osób starszych w Polsce oraz ich aktywizacja, zarówno ruchowa, jak i mentalna. Jednocześnie emporia chce współpracować z polskimi środowiskami naukowymi i dąży do tego, by biznes jak najczęściej inspirował się nauką, a sama nauka czerpała jak najwięcej korzyści z praktycznych doświadczeń biznesu.
Emporia Telecom to założona w 1991 roku prywatna firma, która opracowuje, produkuje i sprzedaje telefony komórkowe dla konsumentów w wieku 60 lat i powyżej. Emporia Telecom jest synonimem prostej komunikacji bez barier. Zamiast natłoku funkcji klienci zyskują łatwiejsze kontakty z bliskimi. Dział badań i rozwoju emporia, zatrudniający jedną trzecią z 65-osobowego personelu firmy, wykorzystuje technologię do uproszczenia skomplikowanych procesów, aby komunikacja była przystępna dla każdego. Wszystko to wyłącznie po to, by zaspokoić potrzeby pokolenia seniorów. Emporia Telecom, austriacka firma z siedzibą w Linz, to globalny lider rynkowy i technologiczny w segmencie telefonów komórkowych dla starszych osób. Produkty emporia dostępne są już w 22 krajach.
Agencja 21