Uniwersytet Gdański zaufał VanguardPR
Uniwersytet Gdański wybrał krakowską agencję VanguardPR, by ta zaprojektowała i poprowadziła całość działań wizerunkowych placówki w Sieci. Stworzona została strategia komunikacyjna, kładąca szczególny nacisk na odnowienie i unowocześnienie wizerunku Uniwersytetu w mediach on-line, jak również informowanie o aktualnej ofercie edukacyjnej. Kampania marketingu internetowego zakłada między innymi działalność awatara eksperckiego udzielającego odpowiedzi na pytania Internautów, jak również kampanię banerową oraz mailingową, skierowaną do starannie wyselekcjonowanych użytkowników Sieci. Agencja została wybrana na podstawie konkursu ofert.
Uniwersytet Gdański został założony w 1970 roku. Obecnie jest on największą i najlepiej znaną uczelnią wyższą w województwie pomorskim. Oferuje możliwość kształcenia na prawie czterdziestu kierunkach studiów w zakresie ponad stu czterdziestu specjalności. W roku akademickim 2010/2011 planowane jest uruchomienie kilku nowych, atrakcyjnych kierunków, takich jak: przyroda, agrochemia, międzynarodowe stosunki gospodarcze – specjalność International Business, filologia polska – specjalność nauczycielska kaszubistyczna, lingwistyka stosowana, wiedza o teatrze, etnologia, krajoznawstwo i turystyka historyczna, religioznawstwo, bioinformatyka oraz fizyka medyczna. Dodatkowo studenci mogą rozwijać swoje pasje, wybierając spośród 180 kół naukowych działających na Uniwersytecie Gdańskim.
VanguardPR