On Board PR opracowuje raport mikrobiologiczny w ramach działań dla SCA Hygiene Products
On Board PR, w ramach pracy na rzecz marki Tork realizuje innowacyjny projekt - raport mikrobiologiczny oparty na terenowych badaniach bakteriologicznych przygotowanych we współpracy z Instytutem Mikrobiologii Uniwersytetu Warszawskiego. Powstające opracowanie pt. „Czysta serwetka?” stanowi główną oś komunikacyjną działań prowadzonych dla marki Tork.
Na potrzeby przygotowania raportu sprawdzono czystość powietrza i serwetek podawanych w lokalach gastronomicznych w Warszawie. Wyniki badań pozwoliły określić, w jakich lokalach należy zachować szczególny poziom ostrożności, jeśli chodzi o higienę spożywania posiłków. Raport „Czysta serwetka?” ma być też inspiracją do analiz związanych z zagrożeniami zdrowotnymi związanymi z mało higienicznymi sposobami przechowywania i podawania serwetek w lokalach. Pełną wersję raportu można będzie znaleźć na stronie www.tork.pl
Za realizację projektu odpowiedzialny jest zespół‚ Ewy Marczyk-Chłopeckiej pracujący w dziale Healthcare On Board PR.
SCA Tissue Europe, do której należy SCA Hygiene Products Sp. z o.o., jest częścią Grupy SCA powstałej w 1929 roku w Szwecji. Grupa SCA jest globalnym koncernem dóbr konsumenckich i papierniczych. Produkuje artykuły higieniczne, opakowania z tektury oraz papier i posiada przedstawicielstwa w 60 krajach na świecie, zatrudniając ponad 50 000 pracowników. Najbardziej znanymi markami są: Tork, Zewa, Edet, Libresse, Libero i Tena.
Jeden z działów SCA Tissue Europe - Away from Home jest wiodącym dostawcą produktów higienicznych, serwetek i czyściw marki Tork. Oferta obejmuje kilka głównych grup produktowych: papier toaletowy, ręczniki do rąk, mydła, serwetki gładkie i dyspenserowe oraz czyściwa papierowe i non-woven. Produkty SCA Away from Home można znaleźć wszędzie - w biurach, hotelach, restauracjach, szpitalach, zakładach przemysłowych, szkołach i w wielu innych miejscach.
(www.sca.com, www.tork.pl)
On Board PR