mailPro chce zadowolić sekretarki
Zmiany mają związek z przyjętą strategią firmy i mają za zadanie zapewnić nie tylko najwyższą jakość świadczonych usług, ale przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie, co można zrobić dla klientów, aby ich praca była łatwiejsza, zajmowała mniej czasu i była bardziej efektywna.
- Zdajemy sobie sprawę, jak niedoceniane przez własnych przełożonych i współpracowników są sekretarki – mówi Tomasz Gambuś, Account Manager w mailPro. - Jednocześnie w wielu firmach to właśnie one mają znaczący wpływ na wybór partnerów biznesowych. Chcąc wyjść naprzeciw temu trendowi, stworzyliśmy stanowisko Specjalisty ds. Zadowolenia Sekretarek. Do jego głównych obowiązków należeć będzie dbanie o wysoki poziom satysfakcji pracowników administracyjno-biurowych. Naszym marzeniem jest, by w każdej firmie, która jest naszym klientem, sekretarki i sekretarze byli zawsze mili, uśmiechnięci i zrelaksowani, a kontakty z nami były dla nich zawsze czystą przyjemnością.
Nowe stanowisko jest początkiem rozbudowy całego Działu Satysfakcji Klienta w mailPro.
- Zauważyliśmy, że wiele firm skupia się wyłącznie na wykonaniu usługi, a nie na samym kliencie – mówi Tomasz Gambuś. - Tymczasem to od jego satysfakcji zależy, czy współpraca przerodzi się w długofalową, czy skończy się po jednym-dwóch zleceniach. Dział Satysfakcji Klienta zadba o to, by nasi klienci jak najlepiej wspominali kontakt z mailPro. Szkoda, że hasło „...i życie staje się prostsze” jest już wykorzystywane przez inną markę – żartuje Gambuś.
Ogłoszenie rekrutacyjne można znaleźć na stronie http://mailpro.pl/oferty-pracy .
mailPro