Pikantna kampania CIN&CIN
CIN&CIN uruchamia także swój profil w serwisie Facebook. Kampania skierowana jest do kobiet, a jej bohaterowie to trzej przystojni mężczyźni.
W połowie grudnia CIN&CIN rozpoczął kampanię „Pikantne szczegóły”, która opiera się na działaniach on–line, in store oraz intensywnych działaniach w prasie lifestylowej i handlowej. W ramach działań BTL zostaną przeprowadzone akcje pro sprzedażowe w wybranych hipermarketach w całym kraju, podczas których hostessy polecać będą wina musujące CIN&CIN rozdając przy tej okazji oryginalne w formie ulotki promocyjne na kliszy filmowej zachęcające do odwiedzenia nowej aplikacji i udziału w pełnej pikanterii, interaktywnej zabawie na stronie www.OdkrytePragnienia.pl. W aplikacji tej, Panie będą mogły rozebrać każdego z przystojniaków i wziąć udział w konkursie. Każda z nich, która dostrzeże subtelne atrybuty wyglądu nowej butelki, będzie mogła odkryć poszczególne części męskiej garderoby i przechodzić do kolejnych etapów gry, poznając coraz to nowsze sekrety “Pikantnych szczegółów” oraz wygrać jeden z 69 aparatów fotograficznych.
„Kampania jest kolejną „mocną” aktywacją marki o charakterze wizerunkowym oraz pro sprzedażowym. Ma na celu podniesienie wartości i prestiżowości produktów oraz wzrost sprzedaży win musujących CIN&CIN w okresie świąteczno-sylwestrowym. Podkreśla główne wartości towarzyszące marce takie jak: emocje, erotyzm, namiętność, włoskość” -podkreśla Tomasz Gasiński Senior Brand Manager
CIN&CIN tworzy także swój profil w serwisie Facebook, gdzie będzie kontynuować promocję działań wizerunkowych marki oraz rozwijać inne niestandardowe działania w okresie karnawału 2010.
Kreację i pomysł przygotowała agencja 180heartbeats, za zakup mediów odpowiada PMW Media, zaś działania PR prowadzi Kuźnia PR.
Kuźnia PR